ח"כ מרגי: "אם נכנע לדורסנות – תהיה חקיקה שדומה למדינות דיקטטוריות"

    אסתי פלד No Comments on ח"כ מרגי: "אם נכנע לדורסנות – תהיה חקיקה שדומה למדינות דיקטטוריות"

    ח"כ יעקב מרגי בריאיון ל"מהדורה המרכזית" מבהיר כי אינו יהיה חבר בוועדת האתיקה, ותוקף את הדורסנות בתחומי הדת, "מה שמעניין אותם זה רק הרשות הפלסטינית. כולם נותנים יד לעקירת הסממנים היהודיים"

    צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ יעקב מרגי התראיין הערב (חמישי) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן על רקע המינוי החד צדדי לחבר בוועדת האתיקה ע"י יו"ר הכנסת והבהיר, "וויתרתי על כתב המינוי".

    מרגי הבהיר כי "אם לא ידרסו את התקנון כפי שעשו עד עתה הם יעשו וועדה שוויונית, ועדת האתיקה היא שוויונית, אבל הם לא יעשו כך כי הם מצפצפים על כל התקנון והאתיקה של הכנסת".

    הפחד מנהל אותם אומר מרגי ומבהיר את הסיבה לדורסנות, "הבעיה של הקואליציה כי הפחד הוא תוכנית עבודה אצלם. הרוב שלהם הוא דחוק, ונשען על רע"מ ולעיתם על המשותפת. לכן החלוקה באיוש הוועדות לא הוגנת, החלוקה צריכה להיות לפי מפתח גודל הסיעה. מכוח שיש להם 61 חכי"ם יש להם רוב זעום והם רוצים ליצור בוועדות הכי חשובות רוב של 3 חברים בניגוד לכללי הכנסת וההגינות".

    על שתיקת מערכת המשפט המסוכנת והתקשורת אומר מרגי כי "במדינה דמוקרטית מתוקנת היה צריך לקום קול זעקה בתקשורת ובית משפט העליון שלא בעל אג'נדה היה צריך לתת סעד בעתירה של חברי האופוזיציה. אז השאלה היא אם להיכנע למהלכים הדורסניים, ואח"כ תבוא חקיקה עוד כמה חודשים יביאו חוקים של מדינות דיקטטוריות, אלה הסממנים, לצערי בגלל אג'נדה פוליטית כל אבירי זכויות האדם כולם נעלמו ונאלמו".

     



    0 תגובות