אין הרתעה: פלסטיני ניסה לפרק ממיר קטליטי מרכב בתוך חניון

    בנצי לייזרוביץ No Comments on אין הרתעה: פלסטיני ניסה לפרק ממיר קטליטי מרכב בתוך חניון

    ערבי פלסטיני בן 34 נכנס לחניון "חנה וסע" הרים רכב מסוג סובארו על ג'יק בניסיון לגנוב את הממיר הקטליטי מהרכב, בשל עירנות עוברי אורח הוא נתפס. היום הוגש נגדו כתב אישום

    צילום: דוברות המשטרה
    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כתב אישום הוגש היום (חמישי) נגד פלסטיני בן 34, הנאשם בפריצה לרכב, ניסיון פירוק חלק מרכב והפרת הוראה חוקית, בשל ניסיון  לגנוב את הממיר הקטליטי שיש לו ערך רב בשוק המתכות.

    על פי חקירת המשטרה: בתאריך 30.6.21 הגיע הנאשם לחניון "חנה וסע" במעלה אדומים, כשהוא מצויד בג'יק. הנאשם ניגש לרכב מסוג סובארו והחל להרימו באמצעות הג'יק שהביא עימו, זאת במטרה לגנוב מהרכב את הממיר הקטליטי השייך לרכב, חלק בעל ערך כספי גבוה. כעבור מספר דק' הגיע עובר אורח, הנאשם הבחין באזרח ונמלט מהמקום.

    כאשר הגיע בעל הרכב למקום והבין את שהתרחש, ניגש והגיש תלונה במשטרה. עם קבלת התלונה, פתחה המשטרה בחקירה שבמהלכה בוצעו פעולות מגוונות תוך שימוש באמצעים טכנולוגים אשר הביאו למעצרו של חשוד במעשה, פלסטיני בן 34 תושב ג'יב.

    כאמור, אמש הגישה התביעה הצבאית, כתב אישום כנגד הנאשם בעבירות של פריצה לרכב, ניסיון פירוק חלק מרכב והפרת הוראה חוקית.

    מהמשטרה נהמסר: משטרת ישראל תמשיך במאבקה הנחוש והבלתי מתפשר נגד כנופיות גנבי הרכב המנסות לפגוע בביטחונם ורכושם של התושבים, במטרה להגיע לחקר האמת ולמצות את הדין עם המעורבים.



    0 תגובות