רוטמן: "יש לנו מערכת עם כוח אדיר ואפס ביקורת"

    מהדורת הבוקר No Comments on רוטמן: "יש לנו מערכת עם כוח אדיר ואפס ביקורת"

    ח"כ שמחה רוטמן בשיחה עם 'קול חי': "הפרקליטות היא מערכת עם כוח אדיר. רק תדמיינו אם זה מה שעושים לראש ממשלה מה הם עושים לאדם פשוט, איך בן אדם פשוט אמור להתמודד עם הכוח האגדי של המערכת הזו ויש עליה אפס ביקורת"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ שמחה רוטמן שוחח עם איתי גדסי ויעקב פרידמן במהדורת הבוקר והתייחס להשלמת החקירה במשפט נתניהו: "אני לא מספיק עו"ד פלילי כדי שאוכל להגיד לך אם יש לזה תקדימים אבל זה בהחלט לא דבר נפוץ. אבל פה זה לא סתם תיק קטן או שולי. מדובר בתיק דגל שהיה את כל הזמן שבעולם להתכונן אליו. עשו את כל הבדיקות שבעולם ומסתבר שאין שום דבר בתיק הזה שלא נעשתה בו פשלה אדירה של הפרקליטות עד לרמה שאנחנו כבר לא יודעים אם מדובר בפשלות או במשהו מכוון".

    הוא התייחס לתופעת ההדלפות: "במקרה הזה אנחנו אפילו יודעים שזה לא הגיע מהסניגורים כי החומר עוד לא היה אצלם. יש לנו מערכת עם כוח אדיר. רק תדמיינו אם זה מה שעושים לראש ממשלה מה הם עושים לאדם פשוט, איך בן אדם פשוט אמור להתמודד עם הכוח האגדי של המערכת הזו ויש עליה אפס ביקורת. וכל פעם שאתה אומר להם את זה הם אומרים שבית המשפט מבקר אותם. והנה, האם בית המשפט מבקר אתכם? האם הוא יכול להורות לכם לחקור ולהגיש כתב אישום?"

    הוא הוסיף: "צריך גוף ביקורת עצמאי על הפרקליטות, שיכול גם להגיש כתב אישום. אני אישית כשהייתי בתנועה למשילות ודמוקרטיה צעקתי מעל כל במה שכאשר חוקקו את החוק של נציבות התלונות על הפרקליטות, וזה היה אחד הדברים החשובים ביותר שאני ביקרתי את איילת שקד על כך שהיא הרסה את גוף הביקורת, היא חוקקה חוק עם גוף ביקורת נטול שיניים".

    הוא נשאל מדוע במשך שנים שהימין היה בשלטון, לא נעשה דבר: "אנחנו כמפלגה כוחנו היה די מצומצם, ובחלק מהפעמים אפילו היינו באופוזיציה. יש לי המון השגות על חוסר הטיפול של הליכוד ונתניהו במערכת משפט. והיום שומעים את הביקורת הזו גם בליכוד. זה לא משהו חדש".

    עוד הוסיף רוטמן: "בכנסת הזו בפעם הראשונה בהיסטוריה היה רוב להעברת פסקת התגברות, אבל חלקים מהתומכים שלה הקימו ממשלה שלא תעשה כלום בנושא הזה ובא סער, שדיבר על פיצול תפקיד היועמ"ש וקבר את זה, דיבר על דרך המינוי של שופטי העליון וקבר גם את זה".



    0 תגובות