חה"כ אשר על הצעת החוק שנפלה: "זו לא חובת מחאה אלא זה התפקיד שלנו בכנסת"

    המהדורה המרכזית No Comments on חה"כ אשר על הצעת החוק שנפלה: "זו לא חובת מחאה אלא זה התפקיד שלנו בכנסת"

    בראיון מיוחד ב"מהדורה המרכזית" התייחס חבר הכנסת יעקב אשר לאתגרי האופוזיציה: "עצם המאבק מהווה הרתעה, גם לקואליציה יש סף סבל והיא בסוף לא תהיה מסוגלת לעמוד בכך" | "הדת זה הדבר שמשותף ומאחד את כולם שם הם יכולים לעשות שלום אחווה ושינוי"

    יעקב אשר צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חבר הכנסת הרב יעקב אשר בראיון ב"מהדורה המרכזית עם אבי מימרן התייחס להעברת החוק המשפחתונים על ידי יו"ר הסיעה: גם אם לא נצליח להפיל את הממשלה, חלק מהמאבק בממשלה זה להעלות חוקים ולאתגר את הממשלה, זה לא חובת מחאה אלא זה התפקיד שלנו בכנסת".

    "יש הרבה עבודה, יש הרבה מניעה של הצעות חוק שאנחנו או משנים אותם בוועדות או מטייבים אותם למקום אחר. עצם המאבק מהווה הרתעה, גם לקואליציה יש סף סבל והיא בסוף לא תהיה מסוגלת לעמוד בכך" אמר. "כמו שאנחנו יודעים לעשות את תפקידנו בקואליציה אנחנו עושים את תפקידנו באופוזיציה. זאת חובתנו לבוחרינו, זאת החובה  שלנו כלפי השליחות שלנו" סיכם אשר.

    "אנחנו תומכים בהצעת החוק של אפרת רייטן לפיצוי נפגעי אסון לאומי, נקלענו עם אסון מירון לממשלה רעה, בהצעת החוק שלי לפיצוי משפחות נספי מירון עלה שר במשרד האוצר חאמד עמר והבטיח שתוך חודש יעבור חוק שכזה – מה שלא קרה. החוק הזה מוכיח שהוא נצרך, אנחנו מנסים להגדיר את אסון מירון כאסון לאומי שייכלל בחוק הזה".

    אשר הסביר: "החוק הזה נצרך כי הוא בא ואומר שאם קורה אסון כזה לא צריך את טובת הממשלה ואוטומטית המשפחות יפוצו. אני בטוח שאפשר להסדיר את זה רטרואקטיבית, חבל שהממשלה הזאת לא יכולה להתעלם מהעניין הזה. אנחנו מעלים בכל העת את הנושא הזה מחדש, המשפחות מגיעות, אנחנו בסוף נגיע לצדק הזה. הממשלה נהנתה ללוש את הנושא הזה כל עוד זה לא עלה לה כסף, ועדת החקירה כן עלתה לה כסף – אין לי בעיה עם החקירה אבל האטימות והחוסר-רגישות לא מתקבל על הדעת".

    "לגבי התחבורה הציבורית בשבת אמר אשר כי: לא משנה הניסוח אם זה תקנות או חוק, אני לא ראיתי את זכות הוטו של ימינה לא בגיור ולא בשום תחום שנוגע לציבור הדתי והקואליציה מגלגלת – בוא נראה את מבחן התוצאה אם הם ישתמשו בזכות שניתנה להם. מספיק אחד בימינה שהולך לפי המצפון ומנחה אותו ההלכה, כמו מנסור עבאס וואליד טאהה שיודעים שהם יכולים  להפיל את הממשלה".

    "אני לא בטוח כמה נפתלי בנט שונא חרדים וזאת האידאולוגיה שלו. הוא פשוט נמצא במצב שהוא ראש מממשלה שיכול לקדם שום דבר, שכל הדברים הללו כמו ההתיישבות הצעירה, חאן אל אחמר, הוא לא יכול לקדם כי הצד השמאלי עוצר אותו על כל דבר. אבל נגד הדת זה הדבר שמשותף ומאחד את כולם שם הם יכולים לעשות שלום אחווה ושינוי" אמר אשר.

    "דעתי גם אז, בזמנו הייתה שצריך לעשות מאמצים יותר גדולים לשמר את בני גנץ, אבל אני לא מאשים רק את הליכוד גם השר ניסנקורן פעל בזמנו כדי לסכל ולגרום לחוסר האמון של ממשלת האחדות ההיא. אין ספק שממשלת האחדות שהייתה אז הייתה יכולה להיות טובה לכולנו, זו הייתה שגיאה אבל לא רק באשמת הליכוד".

    האזינו:



    0 תגובות