נגיף קורונה: משרד הבריאות מפרסם שורת הקלות לבאים מחו"ל

    צבי טסלר No Comments on נגיף קורונה: משרד הבריאות מפרסם שורת הקלות לבאים מחו"ל

    שורת הקלות לישראלים השבים מחו"ל ולתיירים המגיעים ארצה סוכמו היום בין שר בריאות והבכירים במשרדו | על פי המדיניות החדשה נוסעים המבקשים להיכנס לישראל יוכלו לבחור האם לבצע בדיקת אנטיגן במהלך 24 השעות לפני עלייה למטוס או בדיקת PCR כפי שנדרש כיום, במהלך 72 שעות לפני ההמראה | כל הפרטים

    נתב"ג. אילוסטרציה צילום: פלאש 90
    11:43
    25.04.24
    איתי גדסי No Comments on ברקע מהלך מדיני מסוכן: האיום של סמוטריץ על הרשות הפלסטינית

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הבריאות ניצן הורוביץ ובכירים במשרד הבריאות סיכמו היום על שורת הקלות לישראלים השבים מחו"ל ולתיירים המגיעים ארצה. על פי המדיניות החדשה נוסעים המבקשים להיכנס לישראל יוכלו לבחור האם לבצע בדיקת אנטיגן במהלך 24 השעות לפני עלייה למטוס או בדיקת PCR כפי שנדרש כיום, במהלך 72 שעות לפני ההמראה.

    משרד הבריאות מסר הערב כי שינוי המדיניות, שצפוי להיכנס לתוקף בכפוף לאישור הממשלה והכנסת, יאפשר לנוסעים שמבקשים להיכנס לישראל לבחור האם לבצע בדיקת אנטיגן במהלך 24 השעות לפני עלייה למטוס או בדיקת PCR כפי שנדרש כיום, במהלך 72 שעות לפני ההמראה.

    ההקלה נועדה לאפשר לנוסעים להיבדק באמצעי נגיש וזול יותר. המהלך נעשה בתיאום עם משרדי התיירות והתחבורה, במאמץ משותף לאפשר את חידוש התיירות הנכנסת ולהקל על ישראלים היוצאים לחו״ל, תוך שמירה על בריאות הציבור.

    נוסע שיבחר בבדיקת אנטיגן יידרש לבצעה באמצעות גוף מוכר במדינה הזרה, ולא בבדיקה ביתית. במידה ונוסע ישהה בחו״ל פחות מ-72 שעות הוא לא יידרש לבדיקה כלשהי לפני ההמראה לישראל, זאת בהתאם למצב היום. לעומת זאת נמסר כי חובת ביצוע בדיקת PCR לאחר הנחיתה בנתב"ג תישאר ללא שינוי.



    0 תגובות