בנט וגנץ סיירו במסגרת תרגיל רב זירתי בחטיבת גולני

    איתי גדסי 2 Comment on בנט וגנץ סיירו במסגרת תרגיל רב זירתי בחטיבת גולני

    במסגרת ביקור ראש הממשלה, נפתלי בנט, השתתף שר הביטחון בני גנץ בתרגיל שנערך בחטיבת גולני | בנט: "תקציב המדינה אושר, צה"ל שיכול לתכנן נכון את המשאבים, להתאמן בצורה רציפה ואינטנסיבית" | גנץ אמר על התרגיל: "הפכה בתקופתי כרמטכ"ל לאוגדה רב זירתית, מסוגלת לפעול בכל אחת מזירות הפעולה שצה"ל צריך"

    7:00
    19.04.24
    חדשות קול חי No Comments on דיווחים זרים: ישראל תקפה שורת מטרות באיראן | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הביטחון, בני גנץ, השתתף הבוקר (ג') בביקור ראש הממשלה, נפתלי בנט, בתרגיל אוגדה 36, ביחד עם הרמטכ"ל רא"ל אביב כוכבי. במהלך הביקור קיבלו סקירת קרב וקיימו הערכת מצב אוגדתית, שיח מפקדים ושיח עם מפקד הגדוד ומפקדי פלוגות מגדוד 51 של חטיבת גולני.

    ראש הממשלה, נפתלי בנט: "תקציב המדינה אושר והדבר הזה חשוב במיוחד לצה"ל שיכול לתכנן נכון את המשאבים, להתאמן בצורה רציפה ואינטנסיבית ולהשקיע בכל מה שצריך להיערכות למלחמה הבאה. צה"ל היום מתאמן בהיקפים גדולים מאוד וברמת כשירות גבוהה, גם למצב של תמרון בכל מקום".

    בנט הוסיף: "אנחנו מוקפים באתגרים ביטחוניים והמטרה היא לנצל תקופות של שקט יחסי כדי לבנות כוח. לכן אנחנו נערכים לתרחישים השונים, קרובים ורחוקים. אנחנו מתמודדים עם איראן ושלוחותיה, בלבנון, בסוריה. לא משנה מה יקרה בין איראן לבין המעצמות, ואנחנו בהחלט מודאגים מהעובדה שאין מספיק קשיחות אל מול ההפרות האיראניות, ישראל תגן על עצמה בכוחות עצמה".

    שר הביטחון, בני גנץ: "אני שמח להיות פה בביקור באוגדה רב זירתית, שהפכה בתקופתי כרמטכ"ל לאוגדה רב זירתית לצד אוגדות נוספות, שמסוגלת לפעול בכל אחת מזירות הפעולה שצה"ל צריך. במקרה שלנו היא מתרגלת מתאר צפוני. אנחנו כמובן עוקבים אחרי כל מה שקורה בכל הזירות".

    "אנחנו רואים בימים אלו את המדיניות של איראן גם בתוך איראן בהקשרי הגרעין, גם בהקשרי ההתעצמות שלה מחוץ לאיראן, ואת ההשפעה שלה בסוריה ובלבנון.
    העולם צריך לפעול כנגד איראן וישראל צריכה להמשיך לעשות את מה שהיא צריכה בכל אחת מהזירות בכלל ובזירה הצפונית בפרט. מצאנו פה מערכת מאוד מגובשת, מאומנת שצוברת עוד ועוד יכולות, ואני מאוד שמח על מה שראינו פה."



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      בנט רק נבחרת לראשות הממשלה וכבר פיתחת כרס???
      על זה נאמר: "וישמן ישורון ויבעט"

    2. 1

      בנט מנסה להראות כמו ביבי!