למרות התיעוד: התיק נסגר והמחבל מסתובב חופשי

    בנצי לייזרוביץ No Comments on למרות התיעוד: התיק נסגר והמחבל מסתובב חופשי

    פרקליטות המדינה דחתה ערר שהגיש ארגון חוננו בגין סגירת תיק החקירה בפיגוע דקירה שאירע בבירה. למרות שנתפסו מצלמות אבטחה שתיעדו את האירוע, בו נפצע אברך חרדי, "זהותו של החשוד לא אותרה" | עו"ד חיים בלייכר מחוננו "מחדל הזוי ומזעזע. המחבל הדוקר מסתובב חופשי, וכעת המשטרה אפילו לא מנסה להגיע אליו. מתפלל שאזרחי ישראל לא ישלמו מחיר"

    מבט ממעוף הציפור של המטה הארצי של משטרת ישראל הממוקם בקרית מנחם בגין בירושלים צילום: נתי שוחט / פלאש 90
    15:05
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on "הקב"ה בחר לניסיון הזה את האנשים הכי מיוחדים שלו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ערר שהגיש ארגון חוננו בנוגע לסגירת תיק החקירה של פיגוע דקירה בירושלים, בו נפצע אברך חרדי, נדחה על ידי הפרקליטות. למרות פעולות חקירה שכללו תפיסת מצלמות אבטחה שתיעדו את הפיגוע, זהות המחבל לא אותרה והוא מסתובב חופשי. עו"ד חיים בלייכר מארגון חונו המייצג את הפצוע מחה על התנהלות מערכות האכיפה.

    התקיפה אירעה בחורף האחרון, בעת שהאברך החרדי צעד סמוך לרחוב צאלח א-דין במזרח ירושלים, וסמוך לבית המשפט המחוזי. התוקף הערבי נצמד אליו, קילל אותו ולבסוף תקף אותו פיזית.

    האברך הדף בידיו את התוקף, וראה לחרדתו כי התוקף אוחז בידו סכין. או אז הבחין האברך כי נפצע בידו מדקירת הסכין, בעת שנאבק במחבל. לאחר התקיפה הזעיק האברך את המשטרה שהחלה בסריקות אחר החשוד. אולם, לאחר כשבועיים סגרה המשטרה את התיק היות ולא נמצאו חשודים.

    עו"ד חיים בלייכר מארגון חוננו הגיש ערר על הסגירה, בו ביקש לפתוח את החקירה מחדש ולתפוס מצלמות אבטחה מהאזור.

    כאמור, כעת השיבה הפרקליטות כי הערר נדחה, וכי למרות שבוצעו פעולות חקירה, בניהן "תפיסת מצלמות אבטחה שתיעדו את האירוע" – זהותו של החשוד לא נמצאה.

    עו"ד חיים בלייכר מארגון חוננו מתח ביקורת חריפה על התנהלות המשטרה "מדובר במחדל הזוי ומזעזע. מחבל דוקר מסתובב חופשי, וכעת המשטרה אפילו לא מנסה להגיע אליו. מחבל אנטישמי שמסתובב עם סכין בכיס ולא מהסס לשלוף אותה ולפגוע ביהודים יכול להמשיך את חייו כרגיל, ולא נותר אלא להתפלל שאזרחי ישראל לא ישלמו מחיר על ההחלטה החמורה הזו".

    בפרקליטות מסרו בתגובה: "כידוע, הפרקליטות אינה גוף חוקר ואינה אוספת ראיות. הפרקליטות בוחנת את הראיות הנאספות ע"י המשטרה, וכאשר למרות פעולות החקירה שנעשו לא אותר חשוד בביצוע עבירה, מובן כי לא ניתן להעמיד לדין".



    0 תגובות