סטרוק מסרבת לחשוף מי היו העריקים: "לא סוף פסוק"

    מהדורת הבוקר 1 Comment on סטרוק מסרבת לחשוף מי היו העריקים: "לא סוף פסוק"

    ח"כ אורית סטרוק שוחחה עם קול חי וטענה כי לפני הקמת ממשלת בנט היו טיוטות של הסכמים להקמת ממשלת ימין, כולל עריקים. עם זאת, היא סירבה לחשוף את זהותם בכדי שלא לפגוע באפשרויות עתידיות: "אנחנו מאמינים שזה לא סוף פסוק ואכן תקום ממשלת ימין והממשלה הרעה הזו תתפרק ולשם כך אני רוצה לשמור על האנשים האלה ולא לפגוע בהם"

    ח"כ בצלאל סמוטריץ' יו"ר הציונות הדתית צילום: פלאש 90
    5:31
    19.04.24
    חדשות קול חי No Comments on דיווחים זרים: ישראל תוקפת שורת מטרות באיראן | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: פלאש 90

    ח"כ אורית סטרוק (הציונות הדתית) מתייחסת בריאיון לבצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר, להצבעת הימין בעד הקמת בית חולים בסכנין: "מהות ההצבעה הייתה על הקמת בית חולים בסכנין, אני לא חושבת שלמישהו אמורה להיות התנגדות לזה. אין שום בעיה שיהיה בית חולים ביישוב ערבי, אנחנו לא התנגדנו לתקציבים לציבור הערבי ולשיפור בחייהם. אנחנו תומכים בזה וסבורים שחלק מהזהות של מדינה יהודית היא להתייחס כבני אדם גם ללא יהודים שחיים בתוכה", אומרת סטרוק.

    היא הסבירה: "אנחנו מתנגדים לזה שהתקציבים שמוזרמים לציבור הערבי יהיו בשליטת התנועה האיסלאמית, שהיא תשתמש בזה לשני דברים: למימון טרור, כמו שראינו בתחקירים השונים וכן כדי לחזק את מעמדה בקרב האוכלוסייה הערבית ולהפוך אותה לאוכלוסייה איסלאמיסטית". סטרוק מדגישה: "לא מוסלמית, איסלאמיסטית – ולזה אנחנו חושבים שזה פשע לתת יד".

    היא נשאלה מדוע לא היה עדיף להקים ממשלה בראשות הליכוד ובתמיכת רע"מ: "מה שביקשו זה להקם ממשלה שלתנועה האיסלאמית תהיה בה זכות וטו כפי שקיים עכשיו ולזה אנחנו התנגדנו, זה אסון. ברגע שאתה האצבע ה-61 יש לך זכות וטו על כל דבר".

    "מה שהוצע זו ממשלה שרע"מ חברה בה עד שיבוא מישהו אחר להחליף אותה ואנחנו רואים מה קורה. רע"מ היא המושלת והמולכת והמובילה בממשלה".

    לדברי סטרוק: "הייתה אפשרות להקים ממשלת ימין ואנחנו לחצנו לזה אבל מי שסיכל את המהלך הזה הוא נפתלי בנט. זאת הייתה האופציה שאליה אנחנו חתרנו ואני ראיתי במו עיני את ההצעות וכל ההסכמים שהיו מוכנים ובנט במו ידיו סיכל אותה. כולל עריקים. לא אגיד מי אבל ישבתי איתם".

    היא סירבה לחשוף את זהותם של העריקים שהיו: "חשוב לא לחשוף את האנשים כי אנחנו מאמינים שזה לא סוף פסוק ואכן תקום ממשלת ימין והממשלה הרעה הזו תתפרק. אתה רואה לאיזו אסונות נוראים היא מובילה אותנו ולשם כך אני רוצה לשמור על האנשים האלה ולא לפגוע בהם".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      הבעיה שיש שהגדירו יהודי כביכול מספיק האמא יהודיה בלבד.
      זה מנוגד לתורה.
      זאת שגיאה חמורה.
      ממלאים לנו את המדינה ו/או 5ת העם, בזרעי נוכרים ומגדירים אותם כיהודים כמעט לכל דבר ועניין.
      ובכן, מיהו באמת יהודי?

      אם רק האמא ישראלית, הילד לא ישראלי, אלא נקרא "בן הישראלית", דהיינו, הבן של הישראלית, וכדי לבוא בקרב עם ישראל הוא טעון גיור.

      אם רק האבא ישראלי, הילד נוכרי לכל דבר ועניין.

      רק אם שני ההורים ישראלים שגם שני הוריהם ישראלים משני הצדדים, עד האבות אברהם יצחק וישראל אבותינו, רק אז הילד ישראלי.

      על אותו הדרך:

      אם רק האמא יהודיה, הילד לא יהודי, אלא נקרא "בן היהודיה/יהודית", דהיינו: הבן של היהודיה/יהודית, וכדי לבוא בקרב עם ישראל הוא טעון גיור.

       אם רק האבא יהודי, הילד נוכרי לכל דבר ועניין.

       רק אם שני ההורים יהודים שגם שני הוריהם יהודים משני הצדדים, עד מלכות יהודה, וכן הלאה עד האבות אברהם יצחק וישראל, רק אז הילד יהודי.

      יהודי מי שהוא מעם ישראל, מצאצאי אנשי מלכות יהודה מצד שני הוריו, דהיינו מצד השבטים יהודה שמעון לוי ובנימין, לרבות גרי צדק שגיורם כהלכה במסגרת מלכות יהודה.

      ישראלי=מי שמזרע ישראל אבינו ללא תלות במקום הלידה, המגורים וסוג האזרחות