ח"כ בוסו: "נעמוד כחומה בצורה כדי לשמור על קדושת הכותל"

    מהדורת הבוקר No Comments on ח"כ בוסו: "נעמוד כחומה בצורה כדי לשמור על קדושת הכותל"

    ח"כ בוסו בשיחה עם 'קול חי': "בנט ואנשיו לא מבינים את הציבור החרדי, בשום נושא. הדברים שבנט כתב על הכותל המערבי, מעידים שהוא בדרך לאשר את מתווה הכותל לטובת הרפורמים. נעמוד כחומה בצורה שזה לא יקרה, כדי לשמור על קדושת הכותל"

    צילום: דוברות הכנסת, עדינה ולמן
    16:38
    24.04.24
    פנחס בן זיו No Comments on חי תחת זהות בדויה: בכיר איראני לשעבר ערק למערב

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: דוברות הכנסת, עדינה ולמן

    ח"כ אוריאל בוסו שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר: "המחנכים היחיד של הציבור החרדי אלו גדולי ישראל, אם הם יורו לנו לא להשתמש בחד פעמי אז באותו השימוש יופסק דרמטית", אומר בוסו. בוסו התייחס לתוצאות משאל קול חי שהתפרסמו הבוקר: "אני אישית מקבל אינספור הודעות תמיכה. אנשים אומרים 'אנחנו איתכם, זה מה שאנחנו רוצים, שתמשיכו את המאבק".

    הוא התייחס לדבריו של בנט מיום שישי, לפיהם המאבק בעניין הכותל הוא פוליטי: "מבחינתו של בנט כל נושא היהדות נהפך לנושא פוליטי. אין שום דבר של עיקרון וערך בקודשי ישראל. לא שמענו אותו אומר מילה אחת חוץ מפרגון על רפורמת הכשרות. לא שמענו אותו על נושא הגיור והנישואים. משהו ערכי שיצדיק את הכיפה? לראשונה ראש ממשלה שלא בא להתפלל בכותל מאז שנבחר".

    בוסו הוסיף: "בנט ואנשיו לא מבינים את הציבור החרדי, בשום נושא. הדברים שבנט כתב על הכותל המערבי, מעידים שהוא בדרך לאשר את מתווה הכותל לטובת הרפורמים. נעמוד כחומה בצורה שזה לא יקרה, כדי לשמור על קדושת הכותל".



    0 תגובות