ח"כ גינזבורג: "השיח מאוד מוקצן, אני חושש שנגיע לפגיעה בנפש"

    המהדורה המרכזית No Comments on ח"כ גינזבורג: "השיח מאוד מוקצן, אני חושש שנגיע לפגיעה בנפש"

    ח"כ איתן גינזבורג שוחח עם 'קול חי': "השיח בכנסת מאוד הולך ומדרדר". עוד אמר: "יש שיח מאוד אלים כלפי חברי כנסת מהצד הימני של הקואליציה על האכזבה על שנכנסו לקואליציה, יש נגדם רמת אלימות מאוד קשה"

    צילום: שמעון מלכה, דוברות הכנסת
    20:42
    28.03.24
    נתי קאליש No Comments on בג"צ נגד עולם התורה: גדולי ישראל מגיבים בחריפות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: שמעון מלכה, דוברות הכנסת

    ח"כ איתן גיזנבורג שוחח עם אבי מימרן במהדורה המרכזית, על הקצנת השיח בכנסת: "רמת השיח הולכת ומדרדרת ואני מצר על כך. צריך לשמור על רמת שיח מכבדת ולצערי יש כמה חברי כנסת שמדרדרים את השיח למקומות מאוד קיצונים וזה משליך על החברה. אני מקווה שכל חברי הכנסת יקחו את עצמם לידיים ויתחילו לשנות את המצב".

    לדבריו "יש שיח מאוד אלים כלפי חברי כנסת מהצד הימני של הקואליציה על האכזבה על שנכנסו לקואליציה, יש נגדם רמת אלימות מאוד קשה". גינזבורג הוסיף: "כשכחול לבן נכנסה לממשלה הקודמת גם אנחנו חטפנו לא מעט ביקורת".

    הוא נשאל על סיפור ה"תקיפה" של ח"כ סילמן ואמר: "סילמן סיפרה לי על האירוע הזה עוד לפני שהיא דיברה על כך בתקשורת. אם היא אומרת כנראה שזה אמת".

    הוא הדגיש: "יש כאן צד שני, של אנשים שמאוכזבים מהממשלה הזו ומאוד לא רוצים אותה, אבל אנחנו משרתים גם אותם".

    עוד הוסיף גינזבורג: "הציבור לא צריך להגיע למצב שהוא כותב ברשת דברים אלימים נגד חברי הכנסת, גם כשיש כעס וביקורת. זה עלול להגיע בסופו של יום עד כדי אלימות פיזית, זה דבר מסוכן. אני חושש שנגיע בסוף לפגיעה בנפש. כבר חווינו את זה בעבר".

    הוא טען כי הממשלה משרתת גם את המגזר החרדי: "אנחנו משרתים גם את המגזר החרדי, אנחנו לא באים ממקום של לפגוע בחרדים. אנחנו מביאים עכשיו, למשל, את חוק הגיוס עם הורדת גיל הפטור שיאפשר לצעירים חרדים לצאת לשוק העבודה".



    0 תגובות