אוחנה: "התמיכה בנו הולכת וגוברת, אם יהיו בחירות – מאמין שננצח"

    המהדורה המרכזית No Comments on אוחנה: "התמיכה בנו הולכת וגוברת, אם יהיו בחירות – מאמין שננצח"

    ח"כ אמיר אוחנה בשיחה עם 'קול חי': "השבוע ראינו שגם אחרי שעבר התקציב האופוזיציה לא מתפרקת והיא אף מצליחה להפיל חוקים של הקואליציה ולהעביר חוקים משלה"

    אמיר אוחנה צילום: פלאש 90
    10:20
    25.04.24
    קובי פינקלר No Comments on ועדה מיוחדת בצה"ל תבחן את הוקרת החטופים והאזרחים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: פלאש 90

    ח"כ אמיר אוחנה אומר כי בניגוד לתחזיות השליליות, האופוזיציה נותרה מאוחדת ואף מצליחה להעביר חוקים: "זה השבוע שבו ראינו שגם אחרי שעבר התקציב האופוזיציה לא מתפרקת והיא אף מצליחה להפיל חוקים של הקואליציה ולהעביר חוקים משלה. אני לא יודע להגיד כמה זמן יקח עד שהממשלה תיפול, יש לנו את הסבלנות".

    בריאיון לאבי מימרן במהדורה המרכזית, אמר אוחנה: "ישראל היא המדינה המאויימת בעולם ואיננה יכולה לשבת בשקט. המאמצים של ישראל שהשכיל לנהל אותם נתניהו בכריתת בריתות אסטרטגיות עם שת המעצמות העולמיות, הרוסית וארה"ב – אפשרו לנו חופש פעולה לבלום את איראן. הדבר הזה מתחיל לסגת. הלילה על פי דיווחים היה יירוט של טילים על ידי כוח מסוים בסוריה".

    הוא הוסיף: "רוסיה אמרה לאחרונה שהיא כבר לא רואה בעין יפה תקיפות ישראליות בסוריה והיא תפעל לסכל אותן".

    לדברי אוחנה: "התמיכה במחנה הלאומי הולכת וגוברת ולו תהיינה בחירות אני סבור, בפרט אם תקום מפלגת ימין חדשה – שהיא יכולה להכריע את הכף וסוף סוף תקום ממשלה לאומית, ימנית אמיתית".

    הוא תקף: "התקשורת יצרה את האיבה העמוקה שאנחנו רואים בציבור כלפי נתניהו והמחנה שלנו". עם זאת, לדבריו חל שיפור במפת כלי התקשורת: "לפני 12 שנים כשהייתה מדליק רדיו היית שומע רק את רזי ברקאי, היום יש את ברדוגו, איבגי – ויש את מימרן בקול חי, יש גם את ערוץ 20. אני חושב שחלו שינויים. צריך לפתוח את שוק התקשורת לתחרות אמיתית. להוריד את הרגלוציה ולהביא לכאן מגוון".

    הוא נשאל לעמדתו בנושאי דת ומדינה: "בהקשר של דת ומדינה, לא רק הקואליציה – אלא גם האופוזיציה נמצאת במחלוקות. אני לא חושב שאני האיש להשמיע את הקול שאתה מדבר עליו. אני כן חושב שצריך להחליף בהקדם את הממשלה הזו, כי האיומים על המדינה הם הרבה יותר נרחבים".



    0 תגובות