ירושלים • ש"ס: צביקה כהן סגן ראש העיר, שמחיוף ראש הרשימה

    דוד קורצווייל | צילום: משה גולדשטיין 1 Comment on ירושלים • ש"ס: צביקה כהן סגן ראש העיר, שמחיוף ראש הרשימה
    15:05
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on "הקב"ה בחר לניסיון הזה את האנשים הכי מיוחדים שלו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    על פי דיווחים לא מאומתים המאוכזב של היום הזה הוא מיכאל מלכיאלי יו״ר המנהלת בנוה יעקב שכבר קיבל הודעה לא רשמית על מינוי ליו"ר שס בעיר. מה שקרא מאז לא ברור – מה שבטוח הוא שאלי שמחיוף ממשיך כיו"ר ש"ס בבירה  גם בקדנציה הבאה.

    למרות הצבתו של שמחיוף במקום הראשון  את תיק סגן ראש העיר בבירה יקבל לא אחר מאשר צביקה כהן. כהן, כיום בתפן, ירד סופית מחלום ראש העיר באלעד והוא מקבל פרס ניחומים בדמות סגן ראש העיר ירושלים. כהן השיב בחיוב לדרעי על ההצעה והוא מעביר את כתובתו לירושלים על מנת לשמש סגן ראש העיר מטעם ש"ס.

    הכל התחיל בתשוקה עזה של דרעי לרענן את כל רשימת ש"ס בירושלים ולהציג לבוחרים נבחרת חדשה. תירוצים לא חסרו: שמואל יצחקי פרש, אשר משאלי עצמאי מדי, על ראשו של אלי שמחיוף מתחוללת עננה פלילית, רק לשלמה ברסקה לא מצאו סיבה.

    הבעיות החלו מבית ומחוץ. שמחיוף כידוע הוא הארגן של אירועי "ועתה כתבו לכם" של ש"ס בבנייני האומה. הכנס שמוסיף נופך של תורה לתנועה העממית זכה לחיבה רבה בבית הגר"ע יוסף, ומשכך התקשה דרעי לפנות את שמחיוף מכסאו.

    גם הגר"ר אלבז כעס על הכוונה להדיח את איש אמנו שלמה ברסקה. הרב אלבז שהבליג כאשר לא קיבל נציג בבחירות לכנסת העביר מסר זועם על הצעד שעלול להיעזות לברסקה שעושה את עבודתו נאמנה.

    כך או כך שמחיוף קיבל הודעה על המשך כהונתו כיו"ר ש"ס גם בקדנציה הבאה. מה שלא סגור אלו השמות שיופיעו בהמשך הרשימה. בהתחשב בעובדה הסבירה שגם ברסקה ימשיך הרי שנותרו עוד שניים או שלושה מקומות ריאליים.

    כמו בכל התמודדות רשימת השמות שמושמעת היא ארוכה והיא כוללת את נתי לסרי מנכ"ל התנועה, דני אליהו, מיכאל מלכיאלי ויוסף חיים רפאלי.

    משמעות נוספת במינויו של שמחיוף היא המשך ההתנתקות של ש"ס מברקת וצעידה לכיוון משה ליאון. כזכור, ניר ברקת פיטר את שמחיוף מהסגנות כאשר התפוצצה פרשיית הולילנד. האיתות שנשמע מש"ס מהווה מסר ברור לגבי תמיכתו של דרעי משה ליאון עד הסוף.

    האזינו לראיון עם צביקה כהן במהדורה המרכזית עם אברהם פרסטר



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      שוב פעם שמחיוף. איזו שמחה שדרעי השאיר אותו ברשימה.
      אבל הוא יהיה סגן ראש העיר????