ב"ב: מערך הדיור של 'אהל שרה' חנך דירת ילדים נוספת

    אבי יעקב No Comments on ב"ב: מערך הדיור של 'אהל שרה' חנך דירת ילדים נוספת

    למערך הדיור של 'אהל שרה' הצטרפה בשבוע האחרון דירה חדשה ומיוחדת: דירת ילדים. זו הדירה השניה במערך הדיור של אהל שרה, המותאמת לילדים בגילאי 10 עד 16 עם מוגבלויות קוגניטיביות התפתחותיות

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מערך הדיור של 'אהל שרה' ממשיך להתפתח בשנים האחרונות, עם קרוב ל-40 דירות ברחבי בני ברק ובריכוזים חרדים נוספים. מרבית הדירות מיועדות לדיירים בוגרים, שזוכים לליווי צמוד עם יחס חם ואוהב מהצוות, חוגים ופעילויות שונות לאורך השנה ובתקופות החגים.

    הדירה החדשה, דירת ילדים שניה במערך הדיור של 'אהל שרה', תאפשר לילדים בין 10-16 להישאר בסביבתם הטבעית והמוכרת ולהמשיך קשר רציף עם הוריהם ובני משפחותיהם, תוך השתלבות בקהילה ותרגול ניהול אורח חיים שוטף.

    בדירה החדשה יתגוררו שישה ילדים, שיזכו לליווי קבוע של אנשי צוות מקצועיים, ומדריכים שיערכו חוגים ופעילויות פנאי וקידום קוגניטיבי לילדים.

    בתחילת השבוע, נערך בדירה המטופחת טקס חנוכת הבית וקביעת מזוזה, בנוכחות רבה של שכונת 'נאות יוסף' הגאון רבי מרדכי שמואל אדלשטיין שליט"א, ראש מוסדות 'אהל שרה' ובנם של מייסדי הארגון הרב אברהם גינזבורג, הנהלת הארגון, הדיירים החדשים ובני משפחותיהם וצוות הדירה.

    המד"א של השכונה הגרמ"ש אדלשטיין כובד בקביעת מזוזה. לאחר טקס קביעת המזוזה, בירך הרב אדלשטיין את הרב גיזנבורג, ואת הנוכחים ואמר: "מזה שנים רבות, אני מכיר את 'אהל שרה' ואת הפעילות של אנשי הארגון בעזרה וסיוע לילדים, אנשים עם מוגבלויות ובני משפחותיהם. אני מאחל לכם שיהיה לכם כוח וסייעתא דשמיא להמשיך לסייע ולהרחיב את הפעילות לטובת בעלי המוגבלויות הקוגניטיביות".

    הרב אברהם גינזבורג ראש מוסדות אהל שרה איחל ברכת "יישוב טוב" לדיירים הצעירים וסיפר לנוכחים על החזון שהוביל את הוריו להקים את 'אהל שרה'.

    "הפעילות בכל המערכים של הארגון מקדמת את שילוב הילדים המיוחדים בכל תחומי החיים הקהילתיים. דירה זו היא עוד שלב מתקדם מאוד במודעות של הציבור על החשיבות לאפשר לילדים המתוקים האלה, לקחת חלק בלתי נפרד בשגרת החיים היומיומית. נעשה הכל כדי להנעים על הילדים ועל בני משפחותיהם את השהות והאווירה בדירה החדשה".

    מנהלת מערך החינוך גב' מילכי רכניצר אמרה "גם הדירה החדשה, כמו כל הדירות במערך הדיור של אהל שרה, מטופחת, מרווחת ונעימה מאוד. הצוות המסור של הדירה, יחד עם הצוותים החינוכיים והטיפוליים של אהל שרה יעטפו את הילדים בסביבה חמה ואוהבת שתעניק להם תחושה אמיתית של בית".



    0 תגובות