החטוף שחטף: נהג המונית שנחטף לשטחי הרשות התברר כנאשם בגניבה

    בנצי לייזרוביץ No Comments on החטוף שחטף: נהג המונית שנחטף לשטחי הרשות התברר כנאשם בגניבה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בתאריך 25.10 התקבל במשטרה דיווח מאת סדרן מוניות אשר מעלה חשד כי אחד הנהגים בתחנה נחטף. הסדרן הסביר את מסקנתו בכך כשהנהג לא שב ממשמרתו, בנוסף אינו עונה לטלפון וכי על פי חברת האיתור המונית עליה עבד נמצאת בשטחי הרשות הפלסטינית בחברון.

    מיד עם קבלת הדיווח שוטרי תחנת משטרת נתניה החלו בביצוע פעולות דחופות בניסיון לאתר את הנהג "החטוף".

    פעולות החקירה הצביעו על הימצאותו באזור רחובות אולם לשוטרים שהגיעו למקום הציג הנאשם תיעוד כוזב וטען שאינו יודע על מה מדובר. השוטרים התעקשו והביאו את הנאשם לתחנת המשטרה.

    בחקירתו של הנאשם בתחנת המשטרה התבררה התמונה המלאה: הנאשם הנו פסול מלקבל או להחזיק רישיון נהיגה בהתאם לגזר דין שניתן בביהמ"ש המחוזי בבאר שבוע.

    הנאשם בתאריך 25.10 הגיע לתחנת מוניות בעיר נתניה הזדהה בפרטיו של אחיו תוך שהוא מציג רישיון נהיגה מזוייף. ובכך הנאשם התקבל לעבודה כנהג מונית. יומיים לאחר מכן לקח הנאשם מונית מהתחנה והעביר אותה לחברון שם מכר אותה לאחר תמורת כ – 30 אלף ש"ח.

    כאמור משטרת ישראל באמצעות חטיבת התביעות שלוחת מעצרים שרון הגישה אתמול נגד הנאשם (תושב נתניה בן 50) כתב אישום בעבירות של גניבת רכב, התחזות כאדם אחר במטרה להונות, שימוש במסמך מזויף ונהיגה בזמן פסילה – פסילת ביהמ"ש. לכתב האישום צורפה בקשה למעצר הנאשם עד תום ההליכים נגדו.



    0 תגובות