תאונת דרכים קטלנית: הרוג ו-2 פצועים קשה ובינוני

    בנצי לייזרוביץ 1 Comment on תאונת דרכים קטלנית: הרוג ו-2 פצועים קשה ובינוני

    תאונה קשה בין שני כלי רכב בצומת הכניסה לעורער. חובש רפואת חירום במד"א יזיאד אלטורה סיפר: "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד. הגבר שככל הנראה נפגע מאחד הרכבים שכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד

    צילום: מד"א

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    תאונת דרכים קשה אירעה הערב (שלישי) בין שני כלי רכב פרטיים בצומת כניסה לערוער.
    צוותי כיבוי והצלה מתחנת דימונה בפיקודו של רב רשף שמעון ביטון יצאו למקום ובהגעתם החלו בסריקות לאיתור לכודים שבמהלכם זוהה לכוד באחד הרכבים.

    הלוחמים החלו בפעולות חילוץ מורכבות עם כלים הידראוליים ולאחר חילוץ מורכב העבירו את הלכוד לטיפול כשהוא במצב קשה. חובשים ופראמדיקים של מד"א קובעו את מותו של גבר כבן 30 ומפנים לבי"ח סורוקה 2 פצועים, בהם גבר בן 22 במצב קשה עם פגיעה רב מערכתית וגבר בן 21 במצב בינוני.

    רב רשף שמעון ביטון מפקד האירוע מסר: "כשהגענו לזירה הבחנו בתאונת דרכים קטלנית ומיד התחלנו בפעולות מורכבות לחילוץ לצערנו בזירת האירוע היה אדם שכוחות הרפואה נאלצו לקבוע את מותו וזהו מחזה לא פשוט."

    חובש רפואת חירום במד"א יזיאד אלטורה סיפר: "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד. הגבר שככל הנראה נפגע מאחד הרכבים שכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו לקבוע את מותו. 2 נהגי הרכבים, צעירים בשנות ה 20 שנפגעו באורח קשה ובינוני נלכדו וחולצו ע"י לוחמי האש. הענקנו להם טיפול רפואי ראשוני בשטח ופינינו אותם בניידות טיפול נמרץ להמשך טיפול בבית החולים."



    1 תגובות

    מיין תגובות