ח"כ רגב: "אני אעשה מלחמה על הכותל שיישאר כדת משה וישראל"

    אסתי פלד No Comments on ח"כ רגב: "אני אעשה מלחמה על הכותל שיישאר כדת משה וישראל"

    ח"כ מירי רגב בריאיון ל"מהדורה המרכזית" קוראת למפכ"ל לחקור את המקרה שתיארה סילמן כי הותקפה בו באלימות. רגב תקפה את הניסיון של הרפורמים לערוך שינויים בכותל המערבי. ועל השינויים הכלכלים שנרגיש בכיס בקרוב שיוציא את הציבור לרחובות

    צילום: הקרן למורשת הכותל המערבי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השרה לשעבר ח"כ מירי רגב (הליכוד) התראיינה הערב (שלישי) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן התייחסה למקרה בו תיארה סילמן כי הותקפה, "אני קוראת למפכ"ל לחקור במיידי נגד מקרה האלימות על סילמן. אבל אם לא היה כזה מקרה, והיא רק רצתה להכפיש את ציבור הימין – אז היא פשוט הונאה" תקפה רגב.

    על כאבי הבטן של שקד בגלל הקמת ממשלת שמאל אמרה רגב, "שקד צריכה לקחת 'קל-בנט' ושתשחרר אותנו מכל כאבי הבטן שלה. אני אישית עוברת כל הזמן התקפות קשות".

    על המלחמה בזהותה היהודית של המדינה אמרה רגב, "כל הרפורמות פוגעות קודם כל בציבור המסורתי, בכלל לא הדתי. בעיני מיכאלי "הכותל נכבש", אני וחברי ניאבק נגד חילול הכותל. לרפורמים יש מקום להתפלל, שיכבדו את הכללים בכותל".

    רגב התייחסה לשינויים הכלכלים הצפויים ואל המחאה הימינית שהולכת ומתחזקת, "זה תקציב שהציבור עדיין נהנה מהצמיחה הכלכלית של ממשלות נתניהו, עוד כמה חודשים הציבור ירגיש בכיס שלו את המיסים. אז גם הימין יתעורר כי הימין לא רגיל להפגנות, לשמאל יש מימון והתארגנות של הפגנות. ברגע שזה יגיע לאיבוד המדינה הדמוקרטית והיהודית זה יוציא לכולם לרחובות. כרגע הציבור לא מרגיש את השינוי והנטל הכלכלי".

     



    0 תגובות