יוזמה מדליקה ומרגשת: מאה אלף חנוכיות לקהילות אירופה

    נדב דוד No Comments on יוזמה מדליקה ומרגשת: מאה אלף חנוכיות לקהילות אירופה

    המיזם של "מרכז רבני אירופה" (RCE) ו”איגוד הארגונים היהודים באירופה” (EJA) שיצא לדרכו זו השנה השלישית הגיע להיקפים חסרי תקדים של 100,000 חנוכיות אשר נשלחו לקהילות יהודיות ברחבי אירופה | מנכ"ל 'המרכז' הרב אריה גולדברג: "הבטחנו שיהודי אירופה, גם אלה המתגוררים במדינות מרוחקות, יזכו להדליק חנוכייה"

    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ב"מרכז רבני אירופה" (RCE) ו”איגוד הארגונים היהודים באירופה” (EJA) העמלים במהלך השנה כולה למען המוני היהודים המתגוררים במדינות היבשת יצאו בימים אלה של תחילת חודש כסלו, זו השנה השלישית, ביוזמה חוצת יבשות שהגיעה בשנה זו להיקפים חסרי תקדים כאשר שיגרו 100,000 חנוכיות, עם נרות, סביבונים ועלון הסברה על מהות החג בשפות אנגלית, צרפתית, גרמנית, רוסית ועברית, לעשרות קהילות יהודיות באירופה במטרה להבטיח שכל יהודי יוכל להדליק נרות בחנוכה.

    מדובר במבצע לוגיסטי נרחב וחסר תקדים, עליו פיקח סמנכ"ל "המרכז" הרב יוסף ביינהקר יחד עם מנהל ארגון בס"ד הרב יהודה רייכמן, שכלל הזמנת עשרות אלפי חנוכיות, אריזתם ושליחתם למדינות אירופה ממרכז לוגיסטי ענק בבלגיה. כאמור, מדובר ב-100,000 חנוכיות, מספר שיא בכל שנות הפעילות של מרכז רבני אירופה.

    המטרה היא להפיץ את אור החנוכה גם במדינות ובערים הנידחות ברחבי אירופה, החנוכיות שיגיעו עד לתחילת חג החנוכה ליעדם יופצו בקהילות על ידי השלוחים והרבנים של "מרכז רבני אירופה (RCE) ו”איגוד הארגונים היהודים באירופה” (EJA) הפועלים במדינות אירופה לאורך כל ימות השנה.

    במטרה להבטיח את הגעתן של החנוכיות במועד יצא סמנכ"ל "המרכז" הרב יוסף ביינהקר במהלך הימים האחרונים לפקח מקרוב ובאופן אישי אחר אריזתן במרכז הלוגיסטי הענק בבלגיה, משם הם נשלחו למדינות רבות ביבשת אירופה. יחד איתו שהה במקום הרב יהודה רייכמן מנהל ארגון בס"ד.

    מנכ"ל  "מרכז רבני אירופה" הרב אריה גולדברג אמר כי מדובר בהיערכות יוצאת דופן לקראת החנוכה, לדבריו, "כמו שבמשך השנה כולה אנו עוסקים בכל צרכי היהדות של יהודי אירופה, כך גם כעת לקראת חג החנוכה דאגנו לאה אלף חנוכיות שיאירו את החשיכה באירופה".

    יו"ר "המרכז" הרב מנחם מרגולין אמר: "למרות הקשיים הרבים שביו כרוכים בהיערכות הזאת עשינו כמיטב יכולתנו בכדי לגרום לכך שכמה שיותר יהודים, במקומות הכי נידחים יזכו לקיים את המצווה החשובה של הדלקת נרות החנוכה".

     



    0 תגובות