סגן ראש מח"ש מאיים לתבוע את ראש המחלקה בגין התעמרות

    ישראל רובין No Comments on סגן ראש מח"ש מאיים לתבוע את ראש המחלקה בגין התעמרות

    סנגורו של סעדה שיגר היום מכתבי התראה לראש מח"ש, קרן בר מנחם ולעו"ד שי ניצן, בהם נכתב כי סעדה מתכוון להגיש נגדם תביעה בגין התעמרות. במכתב, מציע להם עו"ד סבוראי לקיים הידברות לפני נקיטת ההליך המשפטי

    משרדי המחלקה לחקירות שוטרים צילום: Renkin Fenton/Flash90
    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר שזומן לשימוע לפני פיטורין: סגן ראש המחלקה לחקירות שוטרים, עו"ד משה סעדה מאיים לתבוע את משרד המשפטים, ראש מח"ש, קרן בר מנחם ופרקליט המדינה לשעבר, שי ניצן בגין התעמרות במקום העבודה.

    סנגורו של סעדה, עו"ד עודד סבוראי שיגר היום (שלישי) מכתבי התראה לראש מח"ש, קרן בר מנחם ולעו"ד שי ניצן, בהם נכתב כי סעדה מתכוון להגיש נגדם תביעה בגין התעמרות. במכתב, מציע להם עו"ד סבוראי לקיים הידברות לפני נקיטת ההליך המשפטי.

    ממשרד המשפטים נמסר בתגובה כי "אין תגובה של המשרד לעניין זה".

    פרקליט המדינה לשעבר, שי ניצן מסר בתגובה: "הטענות על התעמרות כביכול בעו״ד סעדה הן מופרכות לחלוטין. העובדה שרק כעת הוא מעלה טענות שכאלה נגד עו״ד ניצן- באופן כוללני ומבלי שיש פירוט כלשהו שלהן- וזאת כמעט שנתיים לאחר שעו״ד ניצן פרש מתפקידו- וזמן קצר בלבד לאחר שקיבל הודעה כי פיטוריו נשקלים עקב אי התאמה לתפקידו – מעידה כמאה עדים כי מדובר בטענות סרק. עו״ד סעדה התמודד על תפקיד מנהל מח״ש ולא נבחר לתפקידו ומאז ואילך החל להעלות טענות אישיות נגד בכירי המערכת".

    כזכור, בחודש אוגוסט השנה פנה עו"ד סעדה בדרישה להשיב את סמכויותיו שנקבעו על-ידי פרקליט המדינה ושמהן, לטענתו, מתעלמת מנהלת מח"ש, ולגרום לכך ש"ההתעמרות כלפיו במקום העבודה תיפסק". בסביבתו של סעדה אומרים כי "העוולות הנגרמות לעו״ד סעדה בשנים האחרונות הינן תולדה ישירה של פעילותו חסרת הפשרות למען טובת אזרחי המדינה, הזכאים לכך שמח״ש תתפקד כראוי, ולמען חיזוק אמון הציבור במערכת אכיפת החוק". עו״ד סעדה ציין בפנייתו, כי אם הנושאים לא יוסדרו, הוא ישקול פנייה לערכאות.

    לאחרונה פורסם, כי פרקליט המדינה, עמית אייסמן הודיע לסעדה על פיטוריו בכפוף לשימוע. זאת בשל "אי התאמה".

    על פי הפרסום, במשרד המשפטים טוענים כי סעדה לא קיבל את עובדת אי מינוי לראש המחלקה, ומאז פועל נגד המחלקה והעומדת בראשה. על פי הנטען ולפי הפרסום בערוץ 13, פעולותיו של סעדה הביאו למשבר אמון חריף שלא מאפשר המשך עבודה משותפת. בהודעה שקיבל סעדה על השימוע המתוכנן לקראת פיטוריו, פורטו שורת הסיבות והפרשות שבגינן הוחלט על פיטוריו.

    בסביבתו של סעדה טוענים כי הוא בחר לייצג את האינטרס הציבורי של לוחמה בשחיתות וזו הסיבה שהוא סובל במשך שנים מהתנכלות ומהתעמרות מצד ראש מח"ש, קרן בר מנחם. סעדה מתכוון להתייצב לשימוע ולהציג את טיעוניו.

    בכפוף לשימוע: סגן ראש מח"ש, משה סעדה – יפוטר מתפקידו



    0 תגובות