הפרקליטות דורשת 4 שנות מאסר: ביהמ"ש יגזור את דינו של אריה שיף

    ישראל רובין No Comments on הפרקליטות דורשת 4 שנות מאסר: ביהמ"ש יגזור את דינו של אריה שיף

    למרות הסדר הטיעון, שלא כלל סיכום בעניין העונש – הפרקליטות מבקשת לגזור עליו לא פחות מארבע שנות מאסר

    צילום: FLASH90
    19:28
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on קוגל או נשק חם? הדרישות של הרב ברושויסברגר לגיוס בצה"ל • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בית המשפט המחוזי בבאר שבע יגזור היום (שלישי) את דינו של אריה שיף, שירה למוות בפורץ רעול פנים שפרץ לרכבו בערד בחודש בנובמבר 2020. למרות הסדר הטיעון, שלא כלל סיכום בעניין העונש – הפרקליטות מבקשת לגזור עליו לא פחות מארבע שנות מאסר.

    כזכור, לפני כחודשיים הורשע שיף במסגרת הסדר טיעון, בהמתה בקלות דעת של מחמד אלאטראש, ליד ביתו של הנאשם בערד בנובמבר 2020. הנאשם הורשע, על סמך הודאתו, בעובדות המלאות של כתב האישום שהוגש נגדו ובעבירה המקורית שיוחסה לו בכתב האישום, וזאת לאחר הליך גישור שהתקיים בפני כב' נשיאת בית המשפט המחוזי ב"ש רויטל יפה- כץ.

    על פי כתב האישום, בחצות הליל שבין 28.11.2020 ליום 29.11.2020, גרם הנאשם בקלות דעת למותו של מחמד אלאטראש ז"ל, שפרץ לרכבו על מנת לגנבו, בכך שירה מנשקו האישי לאיזור בו ישב הנאשם ברכב. כזכור, כתב האישום הוגש לאחר שפרקליט מחוז דרום (פלילי), אלון אלטמן, על דעת המשנה לפרקליט המדינה, שלמה (מומי) למברגר, דחה את כל טענותיו של אריה שיף בשימוע, לרבות טענת ההגנה העצמית.

    הנאשם הודה במסגרת ההסדר, כי מעשיו לא היו דרושים באופן מיידי כדי להדוף את כניסתם של הפורצים לקרוואן, ובכך לא עומד לזכותו הסייג לאחריות פלילית של הגנת בית מגורים, בית עסק ומשק חקלאי מגודר, כפי שקובע החוק. בין הצדדים הוסכם, כי הנאשם פעל תוך קרבה לסייג, שכן כאשר יצא מהקרוואן, סבר כי בכוונתם של מי מהפורצים להיכנס לקרוון שהיה צמוד לרכב ואשר שימש למגורי הנאשם ואשתו באותה העת, בכדי לבצע עבירה.



    0 תגובות