ח"כ קרעי בריאיון: "לבן רימה בשבע שנים ובנט בשבעה מנדטים"

    אסתי פלד No Comments on ח"כ קרעי בריאיון: "לבן רימה בשבע שנים ובנט בשבעה מנדטים"

    ח"כ שלמה קרעי בריאיון ל"מהדורה המרכזית" תוקף את ההסתה מבית ימינה כנגד הימין, ומעריך כי הקואליציה מתחילה להיסדק, "אחרי התקציב כל אחד מתכנן את מהלכיו אחרת"

    צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ שלמה קרעי התראיין הערב (שני) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן ותקף את מסע ההסתה שמובילה ימינה נגד הימין, "לא רק שהם לא מתביישים במעשיהם ויושבים בשקט, אלה הם עושים דמוניזציה לציבור הלאומי".

    קרעי הוסיף כי "הסיבה שסילמן שינתה את גרסתה מתחנת דלק לאמצע הכביש – היא הבינה שיש מצלמות בתחנה. בפרשה נקרא על לבן הארמי שרימה את יעקב אבינו במשך שבע שנים – ויש את בנט שרימה את בוחריו עם שבעה מנדטים" ציין קרעי.

    קרעי התייחס לח"כ יום טוב כלפון והאם הוא באמת מקורב לגאון הגר"מ מאזוז, "אני לא מכיר קשר כזה, אני לא מכיר את כל תלמידי הרב. אני לא יודע איפה הוא למד, אבל הוא ניסה להסתובב ולהצטלם עם מורי ורבי הגאון הרב מאזוז. הרב הוציא מכתב בגלל שמועות שבאו ממנו וקרא ל-61 הזדים להתנגד לתקציב. חשבתי שמישה שבא הציבור התוניסאי שהוא אוהב ארץ ישראל ועם ישראל בשס"ה גידיו לא יעיז לעשות דבר כזה אבל הוא יוצא ומשמיץ מעל כל במה, לא נשארו קווים אדומים שהם לא יעברו".

    להערכת קרעי הקואליציה לא תחזיק מעמד זמן רב, "הכנסת תסיים היום ללא הצבעה על אף חוק, כי מנסור עבאס לקח חופש. ברפורמת הכשרות לא היה אכפת לנו מהרגולציה, אלא מכך שהרפורמה תאפשר לאכול טריפות ונבלות. לא סתם מלינובסקי אמרה 'ניכנס באמא של הרבנות'. הקואליציה מתחילה להיסדק".

     



    0 תגובות