נתניהו: "או שסילמן תספק הוכחות או שתתנצל בפני 2 מיליון אזרחים"

    איתי גדסי No Comments on נתניהו: "או שסילמן תספק הוכחות או שתתנצל בפני 2 מיליון אזרחים"

    ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו תקף בחריפות את הצביעות של השמאל, ועל ההסתה ומסע ההכפשה הנמשך כל העת נגד הימין, "מגיעה יו״ר הקואליציה ומספרת סיפור שייתכן מאוד שלא היה ולא נברא במטרה להכפיש ציבור שלם"

    צילום: פלאש 90
    22:58
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on תקלה חמורה ברשת יש חסד: מוצרים ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו״ר הליכוד בנימין נתניהו נאם היום (שני) בפתח ישיבת סיעת הליכוד ותקף את ההסתה משמאל ואמר, "אנחנו רגילים לשמוע את הטפות המוסר הצבועות על ״שיח מכבד״ שבאות מהשמאל. הם לא הטיפו כמובן לשיח מכבד כשהם תמכו בהפגנות הדגלים השחורים, כשביזו את סמלי המדינה, כשהסיתו לרצח של ראש ממשלה ובני משפחתו, כשהסיתו לרצח עם גיליוטינות וחבלי תלייה".

    נתניהו הוסיף ותקף את השמאל, "לא שמעתי מילה על שיח מכבד. ואתם יודעים למה? יש עיקרון – התבטאויות מימין הם תמיד הסתה והתבטאויות משמאל הן תמיד דמוקרטיה וחופש הביטוי".

    נתניהו הזכיר את ההשתלחות הקשה של ח"כ פינטו, "ראינו אתמול שחברת כנסת מימינה קראה לח״כ עמיחי שיקלי ״וירוס״. אתם זוכרים איך בשנות ה-30 קראו ״וירוס״ לעם היהודי. תארו לעצמכם מה היה קורה אם ח״כ מהימין היה קורא למישהו בשמאל ״וירוס". איזו צעקה הייתה קמה. איזו המולה. איזה מהומה הייתה פורצת ובצדק".

    נתניהו הוסיף, "וראש הממשלה בנט, שכל הזמן מטיף לשיח מכבד, הוא לא פוצה פה ואפילו שלח ח״כ מסיעתו לתמוך באמירה המקוממת הזאת. זה שפל לא יאומן שהם הגיעו אליו. אבל אם כבר מדברים על ח״כ שיקלי בהקשר של וירוס, חבל שהוא לא מדבק".

    נתניהו תקף את הסיפור שסיפרה סילמן והאשים את הימין בהסתה, "אתמול קיבלנו עוד הוכחה, אם מישהו היה זקוק לכך, שימינה זה שמאלה. במשך שנים אנחנו נאבקים נגד עלילות שקריות שנועדו להכתים מחנה שלם. נגד ההסתה הבלתי פוסקת להפוך את כולנו, מצביעי הימין, ״לעדר אלים, נחות, מסית, בבונים, בוטים״, מה לא. והנה מגיעה יו״ר הקואליציה ומספרת סיפור שייתכן מאוד שלא היה ולא נברא במטרה להכפיש ציבור שלם".

    "אז תתכבד גברת סילמן ותספק הוכחות לאירוע שאותו היא תיארה, או שתתנצל מייד בפני 2 מיליון אזרחי ישראל מהמחנה הלאומי שאותם הכפישה" קרא נתניהו.

     



    0 תגובות