צביעות רב פעמית: שרי הממשלה קיבלו כיבוד ושתייה בחד פעמי יוקרתי

    אתר קול חי 3 Comment on צביעות רב פעמית: שרי הממשלה קיבלו כיבוד ושתייה בחד פעמי יוקרתי

    בעוד שר האוצר והממשלה תמכו בהיטל המס הדרקוני על מוצרים חד פעמיים בשל הצורך להימנע משימוש מוגבר בחד פעמי, היום בישיבת הממשלה הוגש הכיבוד והשתייה על כלים חד פעמיים יוקרתיים, תוך חוסר דוגמא אישית לציבור וצפצוף על התקנות שהם עצמם קבעו

    צילום: פלאש 90
    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    על רקע חוק המס הדרקוני של שר האוצר ליברמן להיטל מס גבוה על מוצרים חד פעמיים, בטענה כי החוק בא למנוע שימוש מוגבר במומרים המזהמים, הבוקר (ראשון) בשיבת הממשלה השבועית, קיבלו השרים המשתתפים כוסות חד פעמי, כמו כן הוגש כיבוד על מגשי פלסטיק מהסוג היוקרתי.

    בעקבות כך פנה מנכ"ל בצלמו שי גליק לשרי האוצר והגנת הסביבה בדרישה להפסיק שימוש בחד פעמי בישיבות הממשלה. במכתב ששלח נכתב: "השבוע נכנסה לתוקפה גזירת "החד פעמי. במסגרת הגזירה נקבע שמחירי החד פעמי יזנקו בצורה גבוהה. יחד עם זאת הן שר האוצר והן השרה לאיכות הסביבה ובכלל הדגישו שמטרת והדגשת החוק הינה דאגה לאיכות הסביבה ומשבר האקלים החריף".

    גליק ציין כי "הבוקר בישיבת הממשלה הבוקר הוגשו כוסות חד פעמי ולא רק זאת אלא כיבוד על מגשי חד פעמי מהסוג היקר ביותר, מדובר בלעג לרש. לא ייתכן שאתם תדברו גבוהה גבוהה על חשיבות צמצום החד פעמי ותטיפו לאשה עובדת עם עשרה ילדים לשטוף כלים".

    "ואילו אתם תשמשו בחד פעמי היקר יותר וכמובן המזהם יותר. אני קורא לכם להקפיד מעתה, מה שאתם דורשים מהציבור תעמדו בו, אני דורש לא להביא יותר חד פעמי לישיבות הממשלה" הטיח גליק על צביעות שרי הממשלה הזועקת לשמיים.



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      לא מפתיע.. יעזרנו הבורא יתברך שמו כי אין עוד מלבדו!