שריפה במכבסה פיראטית בביתר: הכבאים היו בסכנת חיים

    בנצי לייזרוביץ No Comments on שריפה במכבסה פיראטית בביתר: הכבאים היו בסכנת חיים

    שריפה פרצה במכבסה שפעלה במבנה ארעי בביתר עילית, הכבאים שנכנסו למקום לבצע פעילות כיבוי גילו כבל חשמל חשוף המונח על הרצפה והיווה סכנת חיים לנמצאים במקום. טפסר שיקו מפקד המחוז אמר: "נפעל למיצוי הדין בכל האמצעים העומדים לרשותנו עם כל אותם אלו שמפעילים עסקים אלו בניגוד לחוק ומסכנים את הציבור"

    צילום: כבאות והצלה
    13:20
    22.04.24
    אתר קול חי No Comments on "כולנו מסובין": סדר פסח מוזיקלי עם מוישי רוט וחברים • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שריפה פרצה היום (ראשון) במבנה מכבסה ציבורית הפועלת במבנה ארעי בביתר עילית, לוחמי האש שהוזעקו לזירת השריפה החלו בפעולות כיבוי, אך תוך כדי הפעילות ניזוק כבל חשמל שהונח באופן פיראטי וסיכן את הצוותים הפועלים במקום. בשל הסכנה לוחמי האש נסוגו מהמבנה ונכנסו בהערכות מחודשת.

    רב רשף כפיר כהן מפקד המשמרת סיפר על האירוע: "התקבל דיווח במשל"ט יו"ש על שריפה ברחוב סלונים בעיר ביתר עלית. לוחמי האש שהגיעו למקום זיהו עשן רב היוצא ממבנה יביל, לוחמי האש האש שנכנסו אל תוך המבנה לסריקה אחר לכודים ולכיבוי השריפה גילו כי ישנו כבל חשמל המונח על הקרקע באופן פיראטי שניזוק כתוצאה מהשריפה ומסכן את הצוותים הפועלים".

    טפסר שיקו בר דב מפקד המחוז אמר: "שריפה זו היא עדות לסכנה הגדולה בעסקים הפועלים ללא אישורים נדרשים. מכבסה זו פעלה ללא אישורים נדרשים ותשתיות הגנה מאש".

    עוד הוסיף, "דבר זה סיכן את לוחמי האש שפעלו במקום והעמידם בסכנת חיים. כמו כן סיכן את האזרחים סביב ואף בית כנסת סמוך שהתושבים כבר החלו להוציא את ספרי התורה מחשש שיתלקח. אנו נפעל למיצוי הדין בכל האמצעים העומדים לרשותנו עם כל אותם אלו שמפעילים עסקים אלו בניגוד לחוק ומסכנים את הציבור".

    שוטרי תחנת עציון בפיקוד סנ"צ ניר ליפשיץ פעלו במקום לשמירה על הסדר ולהרחקת האזרחים עקב הסכנה הרבה.



    0 תגובות