מחאת סנדק: הפגנה נוספת בגשר המיתרים. הכביש נחסם לסירוגין

    ישראל רובין 2 Comment on מחאת סנדק: הפגנה נוספת בגשר המיתרים. הכביש נחסם לסירוגין

    מחאת צדק לסנדק: לאחר האלימות בהפגנות בסוף השבוע שעבר החלה הערב הפגנה נוספת בגשר המיתרים | הכביש נחסם לסרוגין ומפונה על ידי כוחות משטרה גדולים | בימים הקרובים יכריע היועץ המשפטי לממשלה האם השוטרים המעורבים במותו של סנדק יועמדו לדין

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הערב מתקיימת הפגנה נוספת לקראת ההכרעה לא להפליל את השוטרים שהיו מעורבים בתאונה שהובילה למותו של הצעיר אהוביה סנדק ז"ל בהשתתפות בני משפחתו. בשבוע שעבר נעצרו עשרים ושישה בהפגנה שנערכה בכניסה לירושלים, לאחר שהפגינו כנגד הכרעת היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט שלטענתם לא מתכנן להעמיד לדין את השוטרים שהיו מעורבים במות הנער. העצורים דיווחו על אלימות שוטרים קשה.

    לפי הערכות מארגני ההפגנה כ-500 מפגינים בצומת. הכניסה לעיר חסומה כבר שעה ארוכה. מכתזית של המשטרה משפריצה אל עבר המפגינים שהתפזרו בכל אזור גשר המיתרים כדי לשבש את התנועה בציר המרכזי המוביל לבירה.

    יוזכר כי, אחד מהעצורים בהפגנה הקודמת, תושב בית שמש כבן 26, נעצר באלימות קשה, ובמהלך מעצרו כשהוא שוכב על הריצפה הוא חושמל מספר פעמים באמצעות טייזר. עצור נוסף, תושב גוש עציון כבן 44 הוכה במהלך מעצרו באמצעות אלות. עו"ד אסף גונן, סייע לעצורים בתחת המשטרה לאורך כל הלילה מטעם ארגון חוננו. אחת מההעצורות הייתה ארוסתו של סנדק ז"ל. בין העצורים 15 קטינים וקטינות, הצעירה ביותר בת 14 אשר סיפרה לעו"ד אסף גונן מחוננו כי היא הוכתה באלימות קשה במהלך מעצרה.

    כאמור, ההחלטה בדבר העמדת השוטרים לדין בתיק הרג הנער אהוביה סנדק ז"ל יוכרע על ידי היועץ המשפטי לממשלה בפגישה שתיערך בקרוב, כך עולה מתשובת לשכת פרקליט המדינה לעו"ד אריאל עטרי המייצג את משפחת סנדק מטעם ארגון חוננו.  במכתב מ‏לשכת פרקליט המדינה נכתב "במענה לפנייתך נשיבך כי עניין זה נמצא כעת בבחינה בפני היועץ המשפטי לממשלה לאחר ‏השלמת בחינת העניין בפני פרקליט המדינה. ישיבה בעניין בפני היועץ המשפטי לממשלה ‏צפויה במועד קרוב, ובהמשך לכך תינתן החלטה בעניין", נכתב.

     

    תשובת הפרקליט מגיעה לאחר פניית עו"ד עטרי לפני מספר ימים אשר ביקש מטעם משפחת סנדק להגיע להחלטה בתיק ולהעמיד את שוטרי ימ"ר ש"י אשר הביאו למותו של סנדק לדין. על פי המסתמן החלטת מנדלבליט תהיה בימים הקרובים בישיבה מורחבת בה יוכרע האם השוטרים יועמדו לדין, ובגין אלו עבירות.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      רואים הבדל בין כתבה מסריחה שבאים ללכלך על אנשים שרוצים להביע כאב על אחיהם שנרצח לבין כתבה נורמלית שבאמת מבקרת את האירוע ולא באה ללכלך על הדתיים כמו כל עיתוני השמאלנים והערוצים שלהם