המשטרה לכדה חוליה שגנבה כרטיסי אשראי מקונים במרכזי קניות

    בנצי לייזרוביץ 4 Comment on המשטרה לכדה חוליה שגנבה כרטיסי אשראי מקונים במרכזי קניות
    סופר מרקט. אילוסטרציה צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    זהירות – גניבות אשראי במרכזי קניות: בתקופה האחרונה התקבלו במשטרה תלונות רבות על משיכות כספים ממכשירי כספומט באמצעות בכרטיסי אשראי גנובים בהיקף של מאות אלפי ש"ח.

    המשטרה פתחה בחקירה שהעלתה כי מדובר בחוליית כייסים, גברים ונשים תושבי המרכז, שפעלה בכל רחבי הארץ על בסיס יומיומי בעיקר כנגד אוכלוסייה מבוגרת באיזורי קניות ושווקים.

    במהלך החקירה התברר כי דפוס הפעולה ושיטת הביצוע היו זהים בכל המקרים: סימון קורבן פוטנציאלי, הסחת דעתו על ידי אחד מחברי החוליה בעוד שאחר גונב מתיקו של הקורבן את הארנק המכיל כרטיסי אשראי והטלפון הסלולרי. מיד לאחר מכן עוזבים החשודים את המקום בטרם הקורבן שם לב כי נשדד ומושכים כספים מכספומט סמוך.

    במעקב סמוי אחרי חברי החוליה, הצליחו בלשי היחידה לתעד את פעילותם בזמן אמת ובכך לאסוף ראיות רבות כנגדם. עם מעבר החקירה לשלב הגלוי, נעצרו בשבוע שעבר לחקירה 5 חשודים.

    מעצרם של שני החשודים העיקריים הוארך מעת לעת בבית המשפט והבוקר הגישה התביעה המשטרתית הצהרת תובע כנגד שני החשודים (25, 20 רמלה) על הכוונה להגיש נגדם כתב אישום בימים הקרובים וכן בקשה למעצרם עד תום ההליכים.

    חקירתם של חשודים נוספים נמשכת.



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      במדינת ישראל זה לא כזה גרוע הם יגיעו למשפט ויתנו להם 10 שעות עבודות שירות וגם זה יהיה בעזרה לקשישים שחס ושלום לא ישכחו את המקצוע שלהם.עצוב.