2 חיילים סורים נפצעו בתקיפה במערב דמשק

    שלמה ריזל No Comments on 2 חיילים סורים נפצעו בתקיפה במערב דמשק

    סוכנות הידיעות הסורית הרשמית דיווחה לפנות בוקר מפי גורם בטחוני כי "בשעה 00:56 ביצע האויב הישראלי תקיפה אווירית במסגרתה שיגר מספר טילים מאזור צפון פלסטין הכבושה לעבר מטרה במחוז דמשק באזור זאכיה, מה שגרם לנזק לרכוש"

    אילוסטרציה
    16:24
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on תעלומה: מי פרץ לדף הבית של להיטי אברהם פריד?

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המשטר הסורי מאשים את ישראל בתקיפה שאירעה הלילה (בין שלישי לרביעי) בעיירה זאכיה במערב דמשק. בסביבות השעה 00:56 בוצעה תקיפה לעבר מספר יעדים בזאכיה במהלכה נגרם נזק לרכוש ו-2 חיילים נפצעו.

    סוכנות הידיעות הסורית הרשמית דיווחה לפנות בוקר מפי גורם בטחוני כי "בשעה 00:56 ביצע האויב הישראלי תקיפה אווירית במסגרתה שיגר מספר טילים מאזור צפון פלסטין הכבושה לעבר מטרה במחוז דמשק באזור זאכיה, מה שגרם לנזק לרכוש".

    הבלוגר אבו עלי, שמסקר את העולם הערבי מציין כי באופן חריג, בהודעה הסורית הרשמית לא היה הפעם איזכור של מערכות ההגנה האוויריות הסוריות והדיווח הקבוע על "הפלת חלק מהטילים הישראלים".

    בנוסף, על פי הבלוגר, אין מידע נוסף על התקיפה וההמידע היחיד שמתפרסם בערוצי התקשורת השונים הוא הודעת סוכנות הידיעות הסורית הרשמית. אבו עלי מעריך שהסיבה לכך היא שהשלטון הסורי הצליח לבודד היטב את האירוע ומונע דלף מידע (לפחות נכון לשעת כתיבת דיווח זה) מהאזור, הנמצא, כ-50 ק"מ מזרחית לגבול עם ישראל. זה לא מאפיין תקיפות קודמות בסוריה בהן מתפרסם מידע רב על ידי גורמים שונים, בהם גורמי אופוזיציה סורים.



    0 תגובות