גדולי הדור בקריאה: "להתחזק בתורה, במידות טובות ובאמונה"

    אבי רבינא No Comments on גדולי הדור בקריאה: "להתחזק בתורה, במידות טובות ובאמונה"

    במכתב מיוחד שמתפרסם הבוקר, קוראים גדולי הדור לציבור להתחזק בכל מה שצריך: "מחובתנו לעשות קידוש השם, להתחזק בתורה, במידות טובות ובאמונה, ולזעוק בצעקה לפני ריבון כל העולמים, ובפרט בערב ראש חודש הבעל"ט, עת רצון היא וראוי הוא שהכלל כולו יתכנסו להעלות שוועתנו בתפילת יום כיפור קטן בכל אתר ואתר, לתפוס אומנות אבותינו, כי ודאי לא באו על המאורעות האלו אלא כדי שנתעורר ונתחזק בכל הדברים הצריכים חיזוק"

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    גדולי הדור, מרן שר התורה, הגאון ר' חיים קנייבסקי ומרן ראש הישיבה, הגאון ר' גרשון אדלשטיין יוצאים הבוקר (שלישי) בקריאה לציבור להתחזק אל מול גזירותיה של ממשלת בנט.

    תחת הכותרת "לזעוק בצעקה להעלות שוועתנו", נכתב במכתב שמתפרסם ביומונים החרדיים "כאשר לדאבון הלב ממשלת הזדון גמרו אומר לפגוע בכל עמודי העולם, ונשאו זממם נגד לומדי התורה בכל דרך שהיא, להפריע לאברכי הכוללים בסיוע במוסדות לילדיהם הרכים, להשית מיסים שונים ומשונים כדי להקשות על לומדי התורה, לפגוע בכשרות המזון לכל העם היושב בציון, וגם לרבות ההכרה בכיתות הזרות ליהדות המסורה ולעקור את שלטון ההלכה, תוך כדי חילול המקום הקדוש שריד בית מקדשנו".

    "והנה ודאי זממם לא יצלח וזאת התורה כל כלי יוצר עליה לא יצלח, ובכל דור ודור עומדים עלינו וכו' והקב"ה מצילנו מידם. וגם הם טועים כביכול הדבר יגרום לרפיון אצל מי מלומדי התורה, אלא אדרבה לבטח כל אחד מתחזק להוסיף בשקידת התורה, והנסיונות האלו רק יוסיפו ויחזקו את הלומדים".

    "אמנם אחר שיש בזה חילול השם, הרי מחובתנו לעשות קידוש השם, להתחזק בתורה, במידות טובות ובאמונה, ולזעוק בצעקה לפני ריבון כל העולמים, ובפרט בערב ראש חודש הבעל"ט, עת רצון היא וראוי הוא שהכלל כולו יתכנסו להעלות שוועתנו בתפילת יום כיפור קטן בכל אתר ואתר, לתפוס אומנות אבותינו, כי ודאי לא באו על המאורעות האלו אלא כדי שנתעורר ונתחזק בכל הדברים הצריכים חיזוק. וברצות השם נזכה במהרה לישועת עולמים ובא לציון גואל אכי"ר", נכתב לסיום.



    0 תגובות