ח"כ אייכלר: "לא הלכנו לוועדות ונתנו לממשלה את הוויזה לעשות מה שבא לה"

    אסתי פלד No Comments on ח"כ אייכלר: "לא הלכנו לוועדות ונתנו לממשלה את הוויזה לעשות מה שבא לה"

    ח"כ ישראל אייכלר תוקף ב"מהדורה המרכזית" את ההליכה אחרי הליכוד בהחרמת הוועדות ותוהה היכן אנשי הימין והליכוד במאבק מול השמאל, "איפה אנשי הליכוד שיצאו הפגין כמו שהשמאל שהפגין בבלפור, באו בלילות ובימים בקור, ותפרו לו תיקים. איפה הימין? מי משלם את המחיר? רק הציבור החרדי"

    צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ ישראל אייכלר התראיין הערב (שני) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן התייחס למצב הקשה בו סובל הציבור החרדי מנחת זרועם של הפוליטיקאים מלאי השנאה, לדברי אייכלר "אם היה לנו עוד שני מנדטים – הגזירות לא היו. זה היה בידינו". אייכלר ביקר את נאומו של בנט ואמר, "הנאום של בנט בועידת האקלים הייתה מטופשת. מה כבר ישראל מייצרת גזי חממה?, העיקר 'אנחנו' ו'נציל את הפלטנה'. זה ראש הממשלה?, אבסורד?".

    אייכלר הוסיף ותקף את נסיעת בנט לסקוטלנד, "בנט נסע עם המשלחת הגדולה בתבל לוועידת האקלים, בעוד שרוסיה, ברזיל וסין לא שלחו בכלל נציג והם אחראים על רוב פליטות החממה, והוא מסביר לעולם כמה אנחנו ושלנו, ומוח שלנו, הוא לא ואמר המוח היהודי, והוא אומר שהמוח שלנו יציל את הפלנטה, זה ראש הממשלה שגוזל חד פעמי מילדים? ומאימהות? הוא רוצה להציל את העולם".

    אייכלר תקף את יישור הקו עם הליכוד בהחרמת הוועדות, "אמרתי שהולכנו שולל אחרי ביבי. היה צריך ללכת לוועדות כפי שהורו לנו גדולי ישראל, ובמקום זה הממשלה עשתה במשך שלושה חודשים מה שרצו. למה אנשי הליכוד לא מפגינים?, הם פשוט לא קיימים. רק הציבור החרדי סובל מהתקציב" הטיח אייכלר.

    עם זאת הבהיר אייכלר כי "לא הייתה לנו אופציה להיכנס לממשלה, ליברמן סגר עם לפיד. רק דיברתי שהיינו צריכים להיכנס לוועדות ולהילחם, נזכרנו רק בלילה האחרון. גם אם ירצו שניכנס זה לא יקרה, אחרי הגזירות גזרו".



    0 תגובות