גפני: "הציבור החרדי והציונות הדתית נלחמים יחד כדי שנוכל ללמוד תורה"

    אבי רבינא 1 Comment on גפני: "הציבור החרדי והציונות הדתית נלחמים יחד כדי שנוכל ללמוד תורה"

    מחזה נדיר ולא שגרתי בגן הוורדים הערב, חברי הכנסת החרדים בראשות ליצמן וגפני הגיעו להפגנת "נשות האברכים" של הציונות הדתית המוחות כנגד גזירת המעונות של ליברמן. גפני, "לא חשבתי שאגיע להפגנה של הורים מהציונות הדתית. אתן עושות מלאכת קודש"

    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מחזה לא שגרתי ונדיר נראה הערב (שני) מול בניין הכנסת, חברי הכנסת החרדים הגיעו לגן הוורדים, למחאת נשות האברכים של "הציונות הדתית" מטעם פורום "תורתן אומנותן", הנשים הגיעו עם ילדיהן למקום ופתחו פתחו במקום את "מעון ראש הממשלה" במחאה על ביטול הסבסוד המעונות לנשות האברכים.

    חשוב לציין כי בימינה הציעו לנשות האברכים מהציונות הדתית לקבל תקצוב מיוחד בנפרד מהחרדים, אך הן סירבו בתוקף ודרשו כי כלל האברכים יקבלו את הסבסוד ללא הפרדה ואפליה בין המגזרים.

    יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני אמר בהפגנת הנשים והילדים מול הכנסת: "הנה ימים באים שהציבור החרדי והציונות הדתית נלחמים יחד כדי שנוכל להמשיך ללמוד תורה".

    גפני ציין את המפגש הנדיר והחריג שהתקיים במחאה ואמר, "לא חשבתי שאגיע להפגנה של הורים מהציונות הדתית, הממשלה הזאת הביאה יותר ויותר נקודות שיתוף פעולה בין הציבור הדתי לציבור החרדי. אתם עושים מלאכת קודש ואנחנו איתכם במאבק הצודק הזה".

    ח"כ יעקב ליצמן חיזק את המחאה כנגד גזירות ליברמן ואמר, "אתם מחזקים אותנו במאבק הזה, אני מדבר על הנשים שעוזרות לבעל להמשיך ללמוד, שלא יורידו להם את כלל ההוצאות".

    ליצמן הבהיר כי להערכתו הממשלה תיפול מהר מאוד, "אני אמרתי בכנסת אני לא מציע לאף אחד לקנות כלים חד פעמיים, כי זה לא ייקח הרבה זמן ואנחנו נבטל את זה מהר. הממשלה תיפול מהר מאוד. אנחנו נפיל את הממשלה דבר ראשון, ואני מקווה שזה ייקח פחות זמן ממה שחושבים, כולם דיברו כבר על גזירות ליברמן גם במעונות וגם בחד פעמי. פעם ראשונה שהאוצר מחלק כסף לחתולים ומנגד יש ילדים שרעבים לפת לחם".

    ח"כ אשר אמר לנשות האברכים המוחות, "הערבות בין לומדי התורה חשובה מאוד בעת מבחן כזו, לא ניתן לליברמן לשבור את רוחנו ולפגוע בלומדי התורה".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      ללא צל של ספק רואים כמה שהממשלה הזו עיוורת, והערבים מנצלים כל הזדמנות להבעיר את השטח בגלל הגיבוי שיש להם מהממשלה תתעוררו
      ואל תאמר מחר כי עכשו כבר מאוחר