לאור דריסת סדרי הדיון: "הצעת אי אמון תעלה למרות שבנט בחו"ל"

    איתי גדסי No Comments on לאור דריסת סדרי הדיון: "הצעת אי אמון תעלה למרות שבנט בחו"ל"

    ח"כ יריב לוין הדיע עי אופוזיציה תעלה את "הצעת אי אמון" בממשלה להצבעה, למרות שבנט נמצא כעת בחו"ל. לוין ציין כי בעת שנתניהו טס לחתום על הסכמי אברהם ההיסטוריים האופוזיציה העלתה הצעת אי אמון בממשלה

    צילום: פלאש 90
    15:05
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on "הקב"ה בחר לניסיון הזה את האנשים הכי מיוחדים שלו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר שבקואליציה דחו על הסף את ההצעה של האופוזיציה שלא יעלו הצעת אי אמון בתמורה לא לקיים דיונים על חוקים ממשלתיים, יו"ר סיעת הליכוד ומרכז האופוזיציה, ח"כ יריב לוין הודיע היום (ראשון) כי הצעת אי אמון נגד הממשלה תעלה להצבעה למרות שראש הממשלה נמצא בחו"ל.

    לוין הסביר את הרקע להחלטה וכתב, "הקואליציה קבעה סדרי דיון דורסניים בתקציב. לראשונה לא התקיימה התדיינות אמיתית עם האופוזיציה כדי להגיע להבנות בעניין סדרי הדיון. בכך המשיכה הקואליציה ברמיסת האופוזיציה וברמיסת הנוהג שהיה קיים שנים רבות בכנסת".

    יריב הוסיף כי "למרות זאת, ולמרות שבעבר הוגשה הצעת אי אמון אפילו כאשר רה״מ נתניהו נסע לחתום על הסכמי אברהם, אנחנו הצענו לקואליציה למשוך את הצעת אי האמון שתעלה מחר. זאת, בתנאי שלא יתקיימו בזמן שנועד לה דיונים בחוקים ממשלתיים. גם ההצעה הזו נדחתה על ידי הקואליציה".

    לכן הודיע לוין, "אנו נקיים את דיון אי האמון, כדי שהזמן לא ינוצל על ידי הממשלה לקידום חוקים ממשלתיים נוספים, אולם לא נערוך גיוס להצבעה זו".



    0 תגובות