ביהמ"ש דחה את תביעת הרופאים כנגד ד"ר פרייס

    אליהו גרין No Comments on ביהמ"ש דחה את תביעת הרופאים כנגד ד"ר פרייס

    ד"ר פרייס התייצבה לדיון בבית המשפט כשהיא מלווה במאבטח בשל איומים על חייה והמשטרה חוקרת שלוש תלונות שהגישה בשל כך

    אולם בית משפט. אילוסטרציה צילום: Nati Shohat/FLASH90
    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בית משפט השלום בתל-אביב דחה תביעת לשון הרע שהגישו ארבעה רופאים בכירים נגד ראש שירותי בריאות הציבור, ד"ר שרון אלרעי פרייס על שכינתה אותם "מכחישי קורונה ומתנגדי חיסונים".

    אחד התובעים, פרופ' איתן פרידמן אמר בדיון: "גם לי קראו מכחיש קורונה בבית החולים שבו עבדתי – נלחמתי בזה. אינני מכחיש את המגפה, הביקורת שלי הייתה נגד הסגר והיעדר השקיפות".

    תובע נוסף, ד"ר אמיר שחר אמר: "ראש שירותי בריאות הציבור כינתה אותי "מכחיש קורונה מתנגד חיסונים, על לא עוול בכפי וללא כל בסיס. אני לא אופטימי, אני נותן לטחנות הצדק לעשות את שלהן".

    עו"ד גדי שילה, פעיל במועצת החירום הציבורית טען: "זה בעייתי שפקידה גבוהה במשרד הבריאות מנצלת את כוחה כדי לומר דברים מכפישים כשהיא מסתתרת מאחורי אמון הציבור. לקרוא לרופאים מכחישי קורונה ומתנגדי חיסונים – לא מקדם את אמון הציבור".

    ד"ר אלרעי-פרייס אמרה בדיון: "מה שקורה כאן היום – מאוד מקומם. מתוקף תפקידי הייתי צריכה להגיד בקבוצה על הסרט שלמילים שנאמרות במגפה – יש משמעות. לתביעת ראש שירותי בריאות הציבור בעת המגפה – יש משמעות".

    ד"ר פרייס התייצבה לדיון בבית המשפט כשהיא מלווה במאבטח בשל איומים על חייה והמשטרה חוקרת שלוש תלונות שהגישה בשל כך.

    מנכ"ל משרד הבריאות, פרופסור נחמן אש הביע הבוקר דאגה ממשית מהאיומים על חיי הד"ר פרייס וציין שהדבר אירע גם לו אך הדגיש כי אינו חושב שהוא זקוק לאבטחה בשלב זה.



    0 תגובות