בנט העריך בשיחה סגורה: "הרוטציה לא תתקיים"

    אבי רבינא 1 Comment on בנט העריך בשיחה סגורה: "הרוטציה לא תתקיים"

    על פי ציטוט דרמטי שמתפרסם הערב, אמר ראש הממשלה כי הוא "מעריך שהרוטציה לא תתקיים. הממשלה תתפרק בסבירות לא מבוטלת, בין התקציב לבין מועד החילופים ממגוון סיבות".

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90     
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חשיפה דרמטית: ראש הממשלה, נפתלי בנט העריך לאחרונה בשיחה סגורה כי הממשלה לא תמלא את ימיה וככל הנראה שר החוץ וראש הממשלה החליפי, יאיר לפיד לא יכנס לתפקיד ראש הממשלה בעוד פחות משנתיים, כפי שנקבע בהסכם הרוטציה. כך פרסם הערב העיתונאי עמית סגל בחדשות 12.

    בציטוט שנחשף, אמר בנט כי הוא "מעריך שהרוטציה לא תתקיים. הממשלה תתפרק בסבירות לא מבוטלת, בין התקציב לבין מועד החילופים ממגוון סיבות".

    בלשכת ראש הממשלה מסרו בתגובה לפרסום, כי: "כפי שאמר מן הרגע הראשון – ראש הממשלה בנט יקיים את הסכם הרוטציה במלואו. השותפות עם רה"מ החליפי ושר החוץ, יאיר לפיד, מתבססת על אמון הדדי ועל הגינות.

    לקראת העברת התקציב, שמבטיח את יציבות הממשלה, מתפרסמים, כצפוי, ציטוטים שונים מתקופות שונות, שנאמרו כהערכה בלבד. התקציב יעבור והשותפות תימשך", מסרו בלשכת ראש הממשלה.

    רק אתמול נחשפו הקלטות בהן נשמעה בכירת ימינה, השרה איילת שקד מותחת ביקורת חריפה על שר החוץ לפיד באומרה כי הוא גורם נזק דיפלומטי לישראל בתפקידו המדיני. גם שקד העריכה כי הרוטציה לא תצא לפועל.

    סערת הקלטות שקד: "כל שבוע לפיד עושה פיגוע ואף אחד לא יודע"

    בהקלטות, נשמעה שקד אומרת כי "לפיד הוא אדם שטחי. כל שבוע הוא עושה פיגוע ונפתלי מחלץ". שקד אף מתחה ביקורת על שר הביטחון, בני גנץ ואמרה כי הוא "גרוע מלפיד: "הוא לא ראש ממשלה, הוא יפרק את העסק".

    שקד הגיבה אמש לדיווח: "הדברים נאמרו בשיחה סגורה בשעת כעס לאחר שפורסמו תדרוכים נגד השרה. השרה שקד מצרה על הדברים ומצטערת אם פגעו במישהו".

    בלשכת שר החוץ לפיד מסרו כי הוא ושקד דיברו ויישרו את ההדורים ביניהם: "אנשים מתרגזים לפעמים, לא צריך לעשות עניין מכל שטות".



    1 תגובות

    מיין תגובות