שיקלי: "אידיאולוגיה נמדדת במעשים, לא בדיבורים"

    אסתי פלד No Comments on שיקלי: "אידיאולוגיה נמדדת במעשים, לא בדיבורים"

    שיקלי סירב להשיב כיצד יצביע בהצבעה על תקציב המדינה: "אני חושב שבפוליטיקה אנחנו צריכים להשאיר את הקלפים קרוב לחזה. אי אפשר לדעת מה ילד יום"

    עמיחי שיקלי צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: פלאש 90

    ח"כ עמיחי שיקלי מתייחס בריאיון לאבי מימרן במהדורה המרכזית, לביקורו במעונו של מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי: "זה היה ביקור בהחלט מרגש. מעבר למעמד התורני המופלג, זה מדהים לראות אדם שחצה את גיל תשעים מפנה זמן לדאוג לאנשים שיש להם צרות שונות ועל שולחנו מונחים עשרות דפים עם בקשות שונות. הלוואי על כולנו לעסוק בעזרה לזולת בגיל תשעים".

    שיקלי התייחס למצבה של מפלגתו: "אני חושב שיש סימן שאלה האם מבחינה אידיאולוגית ופוליטית ישנה מסגרת העונה לשם ימינה. חלק מחפשים ביש עתיד וחלק כבר נשמעים כמו נוער מרצ. נראה לי שלפני שמגבשים את הקואליציה – שמפלגת השלטון תתגבש בעצמה".

    הוא הוסיף: "אידיאולוגיה צריכים למדוד במעשים, לא בדיבורים או בהקלטות שהודלפו בכוונה או לא. תראה איזה תקציבים מועברים לרע"מ שהופכת להיות ממשלת על. היא יושבת על השיבר של כל הכספים שעוברים ליישובים הערבים והבדואים. בדרך הזו, הם גם יחזקו את כוחם וגם במקום לשלב את החברה הערבית, זה יוביל להקצנה".

    הוא טען: "סער היה במצב הרבה יותר טוב אם הוא היה 'מפר' את ההבטחות הפרסונליות שלו ונשאר נאמן לשאר האידיאולוגית וההבטחות".

    הוא סירב להשיב כיצד יצביע בהצבעה על תקציב המדינה: "אני חושב שבפוליטיקה אנחנו צריכים להשאיר את הקלפים קרוב לחזה. אי אפשר לדעת מה ילד יום".

    הוא נשאל על כך שהוא מתפלל בבית כנסת קונסרבטיבי והבהיר: "אני לא שייך לקהילה הקונסרבטיבית. אני אדם מסורתי והבית שלי מתנהל על פי מסורת ישראל. בימים נוראים אני מתפלל עם עדות המזרח, במשך השנה יש לנו רק בית כנסת שיש בו גם קונסרבטיבים. אבל פורמלית אני לא שייך לזרם הזה".



    0 תגובות