הכלה נדרה והנס קרה: חולה הקורונה הכי קשה התחתן בביה"ח

    בנצי לייזרוביץ No Comments on הכלה נדרה והנס קרה: חולה הקורונה הכי קשה התחתן בביה"ח

    לפני כשבועיים היה א' עדיין מחובר למכשיר אקמו ונלחם על חייו הפעם השנייה, כלתו שנדרה נדר כי אם ארוסה יבריא היא תתחתן איתו בביה"ח, והנס קרה מצבו של א' השתפר והערב הם באו בברית הנישואין בבית החולים "שערי צדק" כשהצוות הרפואי משתתף בשמחתם | מרגש

    הצוות הרפואי בחופה
    14:42
    28.03.24
    צבי טסלר No Comments on פיקוד העורף מחדד הנחיות: כך תיערכו להפסקת חשמל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    רק לפני שבועיים, נלחם על כל נשימה ונשימה שלו במחלקה לטיפול נמרץ קורונה במרכז הרפואי 'שערי צדק' כאשר הוא מחובר במצב קריטי למכשיר אקמו בפעם השנייה לאחר שחלה קשה בקורונה. הערב (רביעי) הצוות הרפואי בשערי צדק חווה את אחד האירועים המרגשים בתולדותיו, כשליווה אותו לחופה באירוע חתונה שהופק על ידי הצוות בשערי צדק ועמותת תקווה ומרפא.

    בני הזוג א' ו ל' , התארסו לפני 11 חודשים כאשר א' חלה לפתע באורח קשה בקורונה. מצבו הלך והחמיר והוא הובהל למרכז הרפואי שערי צדק במצב קריטי, לאחר מספר ימים החלה אי ספיקה ריאתית והוא חובר למכשיר האקמו. הצוות הרפואי ייצב את מצבו אך לא עבר זמן רב, ומצבו שוב החל להידרדר ו- א'. חובר בשנית לאקמו.

    בזמן שהרופאים נלחמים על חייו ל, ארוסתו, נדרה נדר שאם א' מחלים, הם מתחתנים בבית החולים. גם כשהיה שרוי בין חיים ומוות, לא הפסיקה לדמיין את יום החתונה ואיך יצעדו יחד לחופה, ממש באותה מרפסת בה המתינה בשעותיו הקשות. היא שיתפה את אסתי ברנשטיין, עובדת סוציאלית במחלקה, בחלומה וברנשטיין הבטיחה לה שכאשר הוא ישתפר, היא תסייע בהכנות.

    הנס קרה, א' השתפר, ובני הזוג החליטו שהם מתחתנים בתאריך המיועד ש ל' קבעה כעבור יממה. ברנשטיין רתמה את הצוות כולו, כולל אחיות, רופאים יחד עם עמותת תקווה ומרפא ושותפים נוספים גייסו את כל מה שדרוש לאירוע חתונה מושקע כולל חופה מפוארת, תאורה, תקליטן, נגנים, שולחנות מפוארים, שמלת כלה באדיבות המעצבת אודליה מזרחי בתוך 24 שעות.

    כלתו של א' הודתה על הנס הגדול ואמרה, "אני מודה על הנס הגלוי וחסדיו של בורא עולם ומודה לו ששלח מלאכים יקרים שטיפלו ועדיין מטפלים על מנת שיקום על הרגליים במהרה. אני מודה לצוות על הטיפול המסור בהובלת פרופ' פיליפ לווין, מנהל המחלקה לטיפול נמרץ בשערי צדק, ולכל האחים והאחיות. קיבלתי במתנה את שאהבה נפשי".

    פרופ' לוין אמר: "מדובר במקרה נדיר ביותר של מטופל שמתאושש ויוצא מזה בחיים בצורה כה טובה. אנחנו שמחים שהצלחנו לטפל במקרה בצורה הטובה ביותר ומאחלים לזוג המון מזל טוב, אושר ובריאות".

    דבורה אגסי, מנהלת עמותת תקווה ומרפא אמרה: "עמותת תקווה ומרפא מאמצת את מחלקת הדיאליזה בשערי צדק וכאשר הנהלה פנתה אליה לסייע בהפקת החתונה.
    זה היה פשוט זכות עבורנו לקחת חלק בסיפור המרגש הזה ולהרים את החתונה.
    בכלל מרגש לנו לסייע לצוות הבית החולים המקצועי כל כך שנותן את כל כולו למטופלים".



    0 תגובות