הרב אליקים לבנון: "נודיע לרבנים נותני הכשרות שלא לשתף פעולה"

    אסתי פלד No Comments on הרב אליקים לבנון: "נודיע לרבנים נותני הכשרות שלא לשתף פעולה"

    רב השומרון וראש הישיבה הרב אליקים לבנון בריאיון ל"מהדורה המרכזית" הבהיר כי רבני הארץ הטובה יכשילו את הרפורמה בכשרות ולא ישתפו איתה כלל פעולה

    צילום: פלאש 90
    9:11
    29.03.24
    אתר קול חי No Comments on הצטרפו לאלפי הלומדים: בבא מציעא דפים ל'-ל"א

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    רב השומרון וראש הישיבה הרב אליקים לבנון בריאיון הערב (רביעי) ל"מהדורה מהרכזית" בהגשת אבי מימרן והתייחס למצב כיום בצל הממשלה הזו, "לא צריך להרים ידיים, תמיד יש חצי כוס מלאה וחצי ריקה. אלו אנשים שכרגע אנחנו עובדים איתם ויש דברים רעים ואנחנו נאבקים בהם. הממשלה הזו יש בה דברים שלילים".

    הרב הבהיר כי היו גם דברים טובין מהממשלה, "בסוגיית יישוב ארץ ישראל ותקציבים לישיבות, אני כראש ישיבה אומר שהתקציב הנוכחי עזר לנו שעמדנו לפני סיום הכסף והתקציב עזר לנו".

    הרב לבנון דיבר בתקיפות כנגד הרפורמה ואמר, "אנחנו בעזרת ה' נעצור את הרפורמה, השר מתן כהנא קיבל את תגובתם של רבני הארץ הטובה והרבניים הראשיים. המכתב נשלח לרב דרוקמן לשינוי או להערה וזה היה אצלו הרבה זמן והוא שתק ולא אמר והבנו שהוא הסכים על כך, יכול להיות שהוא לא בעד אבל הפרסום הוא אמיתי".

    על המהלך הבא כנגד הרפרומה מצד הרבנים אמר הרב לבנון, "אנחנו מודיעים לרבנים נותני הכשרות שלא לשתף פעולה ואז זה יכשיל את המהלך. זה מהלך שיזיק מאוד לכשרות וזה יביא לפרצות רבות והבהרנו את זה לשר כמה פעמיים, הוא ציין שלארגון כושרות ששלחו הערות הוא קיבל לטענתו".



    0 תגובות