ח"כ ארבל: "הפסדנו בעתירה, אבל הרווחנו תקדים משפטי"

    מהדורת הבוקר No Comments on ח"כ ארבל: "הפסדנו בעתירה, אבל הרווחנו תקדים משפטי"

    ח"כ משה ארבל בשיחה עם 'קול חי': "גם אם אנחנו מפסידים בעתירות לבג"ץ, אנחנו מקבלים דבר חשוב: תקדים משפטי לעתיד, כדי שנוכל לעשות את אותו הדבר כשנחזור לשלטון"

    משה ארבל צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: פלאש 90

    ח"כ משה ארבל, מתייחס למחלוקת בינו לחברים אחרים במפלגות החרדיות ובימין בעניין הפנייה לערכאות משפטיות כנגד החלטות הכנסת: "לא בטוח שאלו פערים אידיאולוגיים", אומר ארבל בשיחה עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר. "יכול להיות ששנים רבות של ניסיון ותבונה לימדו אותו שחבל על ההשקעה ואין ציפייה מבית המשפט. כנראה שאני עדיין צעיר ונאיבי ולומד לפעמים בדרך הקשה".

    עם זאת, מסביר ארבל: "יש לנו מחוייבות כלפי הציבור לעשות את המקסימום כדי להביא כמה שיותר הישגים". הוא נשלא על יכולתם המוגבלת לפעול כשהם באופוזיציה וענה: "אנחנו יכולים, אתמול ביליתי עד שעות הלילה בוועדת החוקה, חבריי היו בוועדת הכספים. עבודה קשה ומאומצת. לצד זאת, החובה שלנו לפעול גם בדרכים אחרות כגון דרכים משפטיות לנסות ולמזער את הפגיעה ואת הדורסנות".

    עוד הוסיף ארבל: "גם אם אנחנו מפסידים בעתירות לבג"ץ, אנחנו מקבלים דבר חשוב: תקדים משפטי לעתיד, כדי שנוכל לעשות את אותו הדבר כשנחזור לשלטון".

    הוא מתח ביקורת חריפה על שרי הממשלה שאינם מתייצבים במליאת הכנסת: "אני הייתי ראש מטה השר דרעי במשך כשלוש שנים ודרעי היה גם שר, גם חבר קבינט, יו"ר מפלגה – והיה מאוד עמוס, למרות זאת הוא ידע שכאשר יש תורנות מליאה – הוא מגיע ומכבד את חובתו כשר. בממשלה הנוכחית קבוצה של שרים בכירים, לא מגיעים בכלל לכנסת ושולחים שרים זוטרים, סליחה שאני מכנה אותם כך, כדוגמת עיסאווי פריג' ומאיר כהן. זו התנהלות שמבזה את הכנסת".



    0 תגובות