גפני: "ביטן טעה, לא הובלנו ולא תמכנו בחרם על הוועדות"

    מהדורת הבוקר No Comments on גפני: "ביטן טעה, לא הובלנו ולא תמכנו בחרם על הוועדות"

    ח"כ משה גפני טוען בשיחה עם 'קול חי': "לא אנחנו הובלנו את חרם על הוועדות. סמוטריץ ודרעי היו בעד וכיבדתי את זה כי זה היה חשוב לגוש. גם לא הצטרפנו לעתירה לבג"ץ. חברות בוועדות זה כלי מלחמה פוליטי, מול קואליציה דורסנית עם תקשורת חילונית אוהדת כמו ברוסיה הקומוניסטית"

    ח"כ משה גפני צילום: נועם מושקוביץ', דוברות הכנסת
    14:35
    28.03.24
    אתר קול חי No Comments on צמרת עולמות הרפואה והטכנולוגיה השתתפו בוועידת 'למענכם'

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: נועם מושקוביץ', דוברות הכנסת

    יו"ר יהדות התורה, ח"כ משה גפני, טוען בריאיון לבצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר, כי בניגוד לטענתו כי של ח"כ ביטן – אם לא אלו שהובילו את החרם על וועדות הכנסת: "מעולם לא הייתי בעד חרם כזה".

    בפתח השיחה נשאל גפני על התמיכה העקבית בראש הממשלה לשעבר ומה התועלת שיוצאת מכך: "אנחנו לא מתערבים במה שנעשה במפלגות אחרות. אנחנו הולכים עם הציבור הימני, שהוא הציבור המסורתי. אנחנו רואים מי זה הצד השני כמו הממשלה הרעה הזו. אם הליכוד יחליט שנתניהו לא ימשיך ויהיה מישהו אחר, אנחנו נתמוך".

    הוא תקף את בכירי תקווה חדשה, סער ואלקין: "התברר לי שכל הטפות המוסר שלהם (של סער ואלקין) אלי במשך כל השנים, – שהסבירו לי מה זה ארץ ישראל ושצריך לשמור עליה ושצריך לעשות פעולות שלפעמים גובלות בסכסוכים עם ארה"ב, שאני כמובן מתנגד – והסבירו לי את החשיבות של העניין – פתאום התברר לי שיש אצלם משהו יותר חשוב מארץ ישראל, וזה השנאה לנתניהו – שגוברת על כל האידאולוגיות האחרות".

    עוד אמר גפני בריאיון: "אנחנו חרוצים יותר מאחרים, עובדים יותר ורואים אותנו יותר בוועדות". הוא טען: "אנחנו לא הובלנו את החרם על הוועדות. שמעתי את ביטן, הוא טעה במה שאמר. מעולם לא הייתי בעד חרם כזה, מה שהיה בעד זה סמוטריץ' ודרעי וכיבדתי את זה כי היה חשוב לי הגוש".

    גפני הסביר: "הוועדות זה כלי מלחמה במאבק פוליטי, צריך לפעול ואפשר לפעול גם במצב הזה. אנחנו גם לא הצטרפנו בשום אופן לבג"ץ. אנחנו לא בונים עליהם ולא חושבים שהם אובייקטיביים. כאשר היה מה שהיה עם אדלשטיין בג"ץ התערב מייד. לעומת זאת, כאשר חברי כנסת מהימין ביקשו עכשיו סעד מבית המשפט – אז הוא דחה את העתירה ואת זה הוא עשה עוד לאחר אישור הקציב בוועדת הכספים, מה שכמעט ייתר את העתירה".

    על רקע התנהלותה הדורסנית של הקואליציה בוועדות, אמר גפני: "למדתי לקח ממה שמתרחש עכשיו: לו אני חוזר לשלטון ולוועדת הכספים, לא אתחשב בשום מקרה בתקשורת. לא תהיה קואליציה אם לא אוכל להכניס את כל התקציבים שלנו לבסיס התקציב ותקציב הישיבות יגדל למיליארד וחצי שקלים".

    גפני התייחס לרפורמת הכשרות: "השותף של ח"כ יוליה מלינובסקי שמדברת בזלזול נוראי על הכשרות, הוא השר מתן כהנא. פתאום הוא דואג לרבנות? הוא מבזה אותה ומתנהג כמו חזיר שפושט את טלפיו".



    0 תגובות