ח"כ אקוניס בריאיון: "לא בטוח שהתקציב יעבור בשבוע הבא"

    אסתי פלד No Comments on ח"כ אקוניס בריאיון: "לא בטוח שהתקציב יעבור בשבוע הבא"

    ח"כ אופיר אקוניס בריאיון ל"מהדורה המרכזית" תקף את גל העלאת המיסים שהטילו ליברמן ובנט על כתפי האזרחים, "בקרוב כולנו נרגיש את עליית המחירים גם ביין על הקידוש". אקוניס תקף את ה"דתיים" בממשל ואמר: "אנשי ימין בממשלה פועלים כנגד היהדות"

    צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    גזירות ליברמן | ח"כ אופיר אקוניס (הליכוד) התראיין הערב (שלישי) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן ותקף את נטל המיסים הכבד שמשיתה הממשלה על כתפי האזרחים בשל ההתחייבויות לעבאס, "המס על המיץ ענבים לקידוש – היא חלק מהשיטה להעלאת מיסים".

    אקוניס הפתיע והעריך כי "לא בטוח שהתקציב יעבור בשבוע הבא, אבל אם כן – זה קניית שלטון בכסף. לממן את התנועה האסלאמית ע"י מיסים חדשים". כזכור נתניהו אמר אמש כי הם זקוקים רק לאצבע אחת והתקציב לא עובר.

    אקוניס תקף את הדאגה לחתולים על פני ילדים, "בקרוב נרגיש בכיס שלנו את העלאות המיסים. 9 מיליון שקלים הוקצו לטיפול בחתולים. ריבון העולמים. יש כאן מערכות משומנות של הסתה נגד החרדים ונגד הימין כולו".

    אקוניס הזכיר את צביעות השמאל בממשלה הנוכחית, "לפני 3 שנים האשימו את בנט בהדתה במערכת החינוך, ועכשיו הם יושבים איתו. צבועים".

    אקוניס התייחס למריחת הזמן בבג"ץ עד לקבלת ההחלטה שלא להתערב בעבודת הכנסת רק לקראת סיום הדיונים על התקציב, "באת יו"ר הכנסת אדלשטיין לפני כשנה – בג"ץ הכריח להפעיל סעיף שיביא להדחתו. אבל עכשיו, כשהקואליציה דורסת את הגבולות בוועדות, בג"ץ 'מסתפק בהסכמות שהושגו'. העתירה לבג"ץ לא הייתה רשמית מצד הליכוד" הבהיר אקוניס.

    אקוניס תקף את קידום הרפורמים תחת הממשלה החדשה ואמר, "על חודו של קול במליאה, ממשלת השמאל הוקמה, בתמיכת אנשים שטענו שאכפת להם מהיהדות. כשאני וחברי מהליכוד משמיעים קול נגד הרפורמים זה בטוח יותר נשמע חזק מאשר כשאייכלר מדבר כך. 'אנשי הימין' בממשלה – פועלים נגד היהדות" הטיח אקוניס בבנט וחבריו.



    0 תגובות