ח"כ פרוש בריאיון: "הממשלה הנוכחית דורסת הכל – צריך להתגונן ולתקוף"

    אסתי פלד No Comments on ח"כ פרוש בריאיון: "הממשלה הנוכחית דורסת הכל – צריך להתגונן ולתקוף"

    ח"כ מאיר פרוש בריאיון ל"מהדורה המרכזית" תקף את הרפורמה להרס הכשרות, "אנחנו פועלים למען מצביעי הליכוד בפריפריה". על הגיור הרפורמי: "רוב חברי הליכוד לא רוצים לראות את הרפורמים משתוללים כאן". פרוש קרא למיכאלי לפעול נגד התקנות בהר הבית

    צילום: פלאש 90
    7:46
    18.04.24
    קובי פינקלר ושלמה ריזל No Comments on ירי רקטות לעבר מטולה: בחסדי שמים אין נפגעים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ מאיר פרוש התראיין הערב (שלישי) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן והתייחס לרפורמה להרס הכשרות שעוברת בוועדה בראשות ח"כ מילנובסקי תוך דורסנות כל הליך דמוקרטי רק בכדי לחוקק את החוק במהירות מבלי לדון באמת על תוכנו, לדברי פרוש, "הממשלה הזאת עוברת בכל הרמזורים האדומים, ורק דורסת את היהדות. אנחנו צריכים לתקוף חזרה" הבהיר.

    פרוש הבהיר כי המלחמה על היהדות היא בעיקר בשביל העם שבשדות, "המלחמה שלנו בכשרות זה למצביעי הליכוד המסורתיים, אפילו שרוב חברי הליכוד לא מבקשים מאיתנו. בגיור הרפורמי הליכוד דווקא כן נגד בפהרסיה, כי הם לא ציוניים" הסביר פרוש.

    פרוש הזכיר את התקיפות הפראיות כנגד הציבור החרדי בתקשורת ומצד האופוזיציה כנגד פירורים שקיבלו הישיבות ובתי הספר ועל הקמפיין לשוויון בנטל, "חברי הממשלה שיסו נגד התקציבים לחרדים 'הסחטנים', 'שוויון בנטל'. עכשיו לפיד נותן 30 מיליארד שקל לערבים, תנסה לשכנע אותם לעודד להתגייס".

    פרוש הוסיף כי הכספים הקואליציוניים שלפיד עצמו אמר שיבטל אותם כעת חוגגים, "כל ח"כ בממשלה קיבל כמה מיליוני שקלים, מעניין אם יבדקו את ניגוד העניינים שם".

    פרוש התייחס לחוק הגיוס של גנץ ואמר, "מועצת גדולי התורה הורו לנו אז להתנגד לחוק הגיוס עם המכסות והסנקציות, ועכשיו הממשלה מעלה את החוק שוב".

    בתגובה לדבריה הקשים של יו"ר העבודה כי צריך לשחרר את הכותל המידי החרדים וקרא לה לשחרר את הר הבית, "אני רוצה לראות את מיכאלי פועלת נגד התקנות בהר הבית, העיקר לומר 'לשחרר מחדש את הכותל' ולהתגרות בחרדים".



    0 תגובות