גינזבורג: "ראוי שהשרים לא יתערבו בעניינם של משרדים אחרים"

    מהדורת הבוקר No Comments on גינזבורג: "ראוי שהשרים לא יתערבו בעניינם של משרדים אחרים"

    יו"ר סיעת כחול לבן, ח"כ איתן גינזבורג בביקורת מרומזת על חלק מחברי הממשלה בריאיון ל'קול חי': "ראוי לכל אחד להתעסק בענייני משרדו, גנץ מקפיד שלא להתעסק בניינים של משרד אחרים וכך מומלץ לכל אחד"

    צילום: שמעון מלכה, דוברות הכנסת
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: שמעון מלכה, דוברות הכנסת

    יו"ר סיעת כחול לבן, ח"כ איתן גינזבורג אומר בריאיון לבצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר, כי על כל שר להתעסק בענייניו ומומלץ ששרים לא יתבטאו בנושאים של משרדים אחרים. זאת, על רקע הסערה סביב ההכרזה של שר הביטחון על מספר ארגונים בגדה כארגוני טרור.

    "אני לא חושב שזה ירעיד את הקואליציה", אומר גינזבורג בשיחה עם 'קול חי': "אני גם לא חושב שיש חילוקי דעות עמוקים. נכנסנו לממשלה מורכבת, כולם מבינים שיש חילוקי דעות בין המפלגות השונות. זו קואליציה שמורכבת משמונה מפלגות עם תפיסות עולם מגוונות".

    לדבריו "במלחמה בטרור אין ימין ושמאל, יש יותר מידי שמועות לא מבוססות של גורמים שלא מעורבים במאמץ לביטחון ישראל- ושר הביטחון שעוסק בנושא הזה כבר 40 שנה פועל באופן נחוש כנגד הטרור".

    הוא הוסיף: "לא שמעתי ביקורת קונקרטית על ההחלטה שלו להכריז על שישה ארגונים שפועלים למען טרור ושיש ראיות לכך – אלא על האופן שבו הוא הודיע, שלא עדכן את הקבינט וכו'. הגורמים הרלוונטיים ידעו במה מדובר והיו מעורבים, גם השב"כ, גם המטה למאבק בטרור וגם הגורמים המשפטיים. זה בסמכות הבלעדית של שר הביטחון".

    גינזבורג קרא לחברי הממשלה שלא להתבטא בנושאים שאינם אחראים עליהם: "ראוי לכל אחד להתעסק בענייני משרדו, גנץ מקפיד שלא להתעסק בניינים של משרד אחרים וכך מומלץ לכל אחד. כל אחד רשאי להתבטא בכל נושא כי אנחנו חיים במדינה דמוקרטית, אבל אני חושב שלמען הקואליציה והסדר הטוב עדיף שכל אחד יתבטא בענייניו".



    0 תגובות