הנהלת מכבי במחוז הדרום ביקרה במטה איחוד הצלה בירושלים

    עפר גדנקן No Comments on הנהלת מכבי במחוז הדרום ביקרה במטה איחוד הצלה בירושלים

    הביקור נערך כחלק משיתוף הפעולה בין הארגונים בתקופת הקורונה, על מנת להכיר את השטח, להודות, להוקיר ולבחון שיתופי פעולה עתידיים.

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השבוע נערך ביקור חשוב ומכונן בין הנהלת מכבי במחוז הדרום לבין הנהלת וצוותי איחוד הצלה. מטעם מכבי השתתפו- ראש מחוז הדרום קרן שכטר, מנהלת התפעול ליאת שי, סגן מנהל התפעול בניה גיבור, מנהל מגזרים במחוז הדרום הרב אריה קליין, מנהלת הסיעוד חגית מדמוני, מנהלת המעבדות קרן הירש. מטעם איחוד הצלה השתתפו, מנכ"ל איחוד הצלה הרב אלי פולק סמנכ"לים ומנהלי האגפים.

    ראש מחוז הדרום קרן שכטר ציינה כי הגיעה במיוחד יחד עם צוות הנהלת מחוז הדרום לירושלים כדי להודות באופן אישי ולהוקיר את הצוות המסור של איחוד הצלה על שיתוף הפעולה ההדוק בתקופת הקורונה ולעמוד מקרוב על היקף הפעילות של הארגון.

    כאמור, במהלך השנה וחצי האחרונות, בהם השתלטה על שגרת החיים מגפת הקורונה, פעלו יחד צוותי מכבי עם צוותי איחוד הצלה על מנת למקסם את השירותים לתועלת החברים- כאשר צוות איחוד הצלה שימש עבור חברי מכבי במחוז הדרום כדוגמי קורונה, מחסנים, ועוד.

    הביקור נערך כדי לסכם את תקופת הפעילות המשותפת, להעניק תעודות הוקרה לצוות איחוד הצלה ולבחון שיתופי פעולה עתידיים בין הארגונים.

    הנהלת מכבי במחוז הדרום סיירה במטה איחוד הצלה, התרשמה עמוקות מהיקף הפעילות, הפניות שלא פוסקות מלהגיע ולקבל מענה מהיר, מדויק ומקצועי, מאות האנשים העוסקים יום יום בהצלת חיים בכל רגע נתון, הציוד המקצועי והטיפול המסור שמעניקים הצוותים לכלל האוכלוסייה.

    תעודות הוקרה הוענקו ע"י הנהלת המחוז מכבי לעובדי איחוד הצלה: למר דובי מייזל סמנכ"ל מבצעים, מר לייזר היימן סמנכ"ל מתנדבים, גב' מר מאיר זיידוף מנהל אגף מתנדבים, מר מנדי שטרן אחראי פרויקט קורונה, מר יהודה גוטליב אחראי דגימות קופות חולים, מר דוד סלח אחראי חיסונים קופות חולים, מר מושיקו מושקוביץ' מנהל אגף מבצעים, רויטל קוראל, גב' רחל צ'ובטה, וגב' אסתי אריה.

    ראש מחוז הדרום הגב' קרן שכטר הודתה על העבודה המשותפת שנעשתה למען החברים- כדי למקסם את השירות בחיבור בין שני גופים גדולים לקבלת מענה מקצועי והיקפי ככל הניתן, התרגשה והתרשמה עמוקות מהפעילות המיוחדת של איחוד הצלה ואף השאירה חותם והקדשה אישית בספר האורחים של הארגון בזו הלשון: "לצוות "הנשמה" של איחוד הצלה, מנהיגות היא מעשי יום יום, ובמקום בו אין איש, אתם מתגלים ומצליחים להיות איש. מתוך אהבת אדם ועבודת קודש אתם מנהלים מפעל של שליחות עצומה. אני גאה ושמחה שמכבי שירותי בריאות הפכה לשותפה מרכזית ומשמעותית במפעל העשיה של איחוד הצלה".

    מנכ"ל איחוד הצלה אלי פולק: ״כארגון מתנדבי רפואת החירום הגדול בארץ ראינו לעצמנו חובה עם פרוץ מגפת הקורונה להעמיד את כלל המשאבים יחד עם אלפי מתנדבי הארגון המסורים לסיוע במלחמה במגפה הקשה, מתנדבי הארגון בשיתוף פעולה מלא עם כלל הגורמים סייעו הן במאמצי החיסון של כלל הציבור, בבדיקות הקורונה, בשינוע חולים ועוד. אני רוצה להודות להנהלת מכבי על שיתוף פעולה פורה בכל התקופה שאני מאמין שיהיה לו המשכיות בעתיד במגוון תחומים נוספים למען כלל הציבור בישראל".



    0 תגובות