לילה שקט ויבש עם חיתולי בייביסיטר

    עפר גדנקן No Comments on לילה שקט ויבש עם חיתולי בייביסיטר

    בבדיקת מעבדת SGS העולמית נמצא כי חיתולי בייביסיטר, מותג החיתולים הצומח ביותר בישראל*, סופגים כ-30% יותר מהאגיס ופמפרס** ומעניקים עד 12 שעות ספיגה – ללילה שקט ויבש לתינוקות ולהורים

    19:36
    25.04.24
    פנחס בן זיו No Comments on הקבינט אישר: מחבלי הנוח'בה יזכו לביקורים בבתי הכלא

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מותג החיתולים בייביסיטר, ממשיך בתנופת הצמיחה בשוק הישראלי והינו מותג החיתולים הצומח ביותר בישראל, שנה שלישית ברציפות*.  איכות הספיגה הוכחה בבדיקה שנערכה במעבדת SGS העולמית. בבדיקה נמצא כי חיתולי בייביסיטר סופגים כ-30% יותר מהאגיס ופמפרס** ומעניקים עד 12 שעות ספיגה ללילה שקט ויבש.

    אז מה הפלא שאימהות ממליצות על בייביסיטר, ממחקר שנערך בקרב אמהות לתינוקות עולה כי 90% מלקוחות בייביסיטר ציינו שימליצו על חיתולי בייביסיטר לחבר/ה ו/או קרוב משפחה. כמו כן, יותר מ-70% מההורים המחתלים ציינו את פרמטר הספיגה כחשוב ביותר בבחירת חיתול***.

    חיתולי מותג בייביסיטר מבית ניאופרם מוצרי צריכה נותנים מענה לצרכי ההורים בישראל עם חיתול איכותי, נוח, וגמיש שבנוסף ליכולת ספיגה מוגברת, גם נבדק דרמטולוגית בפיקוח רופא עור וגם מתאים לעורו הרגיש של התינוק.

    יעל בן צבי, סמנכ"לית השיווק של ניאופרם מוצרי צריכה: "זה לא מפתיע שלקוחותינו כל כך מרוצים וממליצים! חיתולי בייביסיטר נותנים מענה מדוייק להורים מחתלים בישראל – גם סופגים יותר מהמתחרים המובילים, גם נבדקו דרמטולוגית בפיקוח רופא עור, גם מתאימים לעורו הרגיש של התינוק וגם מעניקים עד 12 שעות של ספיגה ללילה יבש ושקט לתינוקות ולהורים. אנחנו גאים להיות מותג החיתולים הצומח ביותר בישראל בזכות חיתול מצוין שנותן את המענה הטוב ביותר".

    *עפ"י נתוני סטורנקסט שנת 2017-2020.

    **עפ"י בדיקת מעבדת SGS מינואר 2020. נבדק בעזרת תמיסת מלח על חיתולי בייביסיטר למול האגיס פרידום דריי ופמפרס בייבי דריי (כולם מידה 4)

    ***המחקר בוצע על ידי Ipsos בדצמבר 2020

     



    0 תגובות