ח"כ אזולאי: "המהות של ימינה זה להרוס את היהדות"

    אסתי פלד No Comments on ח"כ אזולאי: "המהות של ימינה זה להרוס את היהדות"

    חבר וועדת הכספים ח"כ ינון אזולאי בריאיון ראשון לאחר מינוי לחבר הוועדה, אזולאי תקף בחריפות את הרפורמות להרס הדת והבהיר את מטרת אלפי ההסתייגויות שהגיש על רפורמת הכשרות, "מטרה היא שיבינו שהחוק לא טוב, ובזמן שנסחוב אולי הם ישנו מספר דברים"

    צילום: פלאש 90
    19:36
    25.04.24
    פנחס בן זיו No Comments on הקבינט אישר: מחבלי הנוח'בה יזכו לביקורים בבתי הכלא

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חבר ועדת הכספים ח"כ ינון אזולאי (שס) התראיין הערב (שני) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן התייחס לראשונה למינויו לחבר וועדת הכספים ואמר, "כבר הערב אהיה חבר ועדת הכספים, נציג לכל דבר. לא יודע מה התקן ולכמה זמן, לפחות לימים הקרובים ולהצבעות האחרונות לקראת התקציב. ההחלטה של ש"ס לשבץ בוועדות – אינה מנוגדת לדעת הליכוד, שכבר שיבצו במספר ועדות" הבהיר אזולאי.

    אזולאי הסביר כי "השיבוץ בוועדות יעזור לנו לעכב את תהליך העברת התקציב. כרגע השיבוץ הוא על חשבון שאר הסיעות, עד שירצו להשתבץ".

    אזולאי סיפר על המלחמה בוועדות הכנסת ברפורמות ההרסניות של הממשלה, "הגשתי מאות הסתייגויות על רפורמת הכשרות, וח"כ מרגי הגיש על חוק ההסדרים. המטרה היא שיבינו שהחוק לא טוב, ובזמן שנסחוב אולי הם ישנו מספר דברים. רפורמת הכשרות – טוב שלא הייתה מגיעה לעולם" אמר אזולאי.

    ינון אזולאי תקף את חברי הממשלה על קידום הרפורמים לקדמת הבמה ואמר, "צריכים להבין – הגיור הרפורמי לא נחשב גיור כלל. מיכאלי אמרה היום "צריך לשחרר את הכותל", היא עצמה לא מבינה מה היא אומרת. בוועדת הכספים לא ידעה לספק תשובות. מעניין אותה רק לדבר בלשון של את.ה, שתקרא לכותל: "כותלת".

    בסיום הריאיון אמר אזולאי כי "לא אתפלא אם במשרד לשירותי דת 'השתילו' עוד כסף לרפורמים. המהות של ימינה זה להרוס את היהדות".



    0 תגובות