ח"כ רוטמן תקף את הרפורמות להרס היהדות: "כי נמכרנו אנחנו ועמנו"

    אסתי פלד No Comments on ח"כ רוטמן תקף את הרפורמות להרס היהדות: "כי נמכרנו אנחנו ועמנו"

    ח"כ שמחה רוטמן בריאיון ל"מהדורה המרכזית" תוקף את גל הרפורמות חסר התקדים להרס הדת והיהדות בארץ ישראל ותקף את קידום הרפורמים בישראל. רוטמן לא אופטימי לאפשרות של חבר ימינה שיפרוש, "מתקשה לראות אנשים ששברו בממשלה שמאלה חוזרים לימין". על ההידרדרות של בנט, "את ההכרזה של גנץ על ארגוני הטרור, מלחמה חשובה הוא לא טרח לגבות"

    צילום: דוברות הכנסת, נועם מושקוביץ
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חבר הוועדה למינוי שופטים ח"כ שמחה רוטמן (הציונות הדתית) התראיין הערב (שני) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן התייחס למלחמה כנגד היהדות שלא זכורה כמותה מאז הקמת המדינה, "ברפורמות הכשרות והגיור, המילה 'רפורמים' אינה מקרית. הם עושים הכול כדי למכור אותנו ואת היהדות".

    רוטמן הוסיף כי "בחו"ל אנשים טועים כי הם לא מכירים דבר אחר. אנשים מחפשים דת ומשקים אותם מים מלוחים זאת האכזריות הכי גדולה כמעט שעושה התנועה הרפורמית".

    על הבלאגן בתוך ימינה וחיפוש חבריה בית פוליטי חליפי אומר רוטמן, "בנט צריך לשכנע את חברי מפלגתו שיש להם עתיד ושלא יברחו. מתקשה לראות אנשים ששברו בממשלה שמאלה חוזרים לימין. קו פרשת המים היה הקמת ממשלה עם עבאס. אין ביניהם לבין 'העבודה' הבדל". רוטמן הוסיף כי בנט עשה עוול שגם "את ההכרזה של גנץ על ארגוני הטרור בנט לא טרח לגבות".

    רוטמן תקף את גזירות ליברמן ואמר, "גזירת המעונות פוגעת גם בציבור הציונות הדתית, ואפילו יותר מהמגזר החרדי. אצלנו ענין המעונות הפרטיים אינו מפותח. ימינה מנסה לקרוץ ולהפריד בינינו לבין החרדים, והרבה אנשים דוחים אותם" הבהיר רוטמן.

    על הרושם כי הרבנים בציונות הדתית לא יוצאים ביד קשה כנגד הממשלה מסביר רוטמן, "קשה למצוא רבנים מהציונות הדתית שמגנים דברים, אבל ברפורמת הכשרות – הרבנים יצאו בגינוי חריף. הפגישות שלהם עם אנשי הממשלה, זה כי לעולם לא דוחים מישהו שרוצה להיפגש. אין לדעת מה יהיה".

    רוטמן התייחס לחרם על הוועדות לאחר דחיית העתירה בבג"ץ ואמר, "לא חל שינוי בדעתנו על הרכב הוועדות, ועדיין לא מאיישים. התקבלה החלטה עקרונית לשבץ נציג אופוזיציה אחד בכל ועדה. אם נצטרף לוועדה זה יהיה מכור מראש, הרי יש נגדנו רוב. אבל עדיין חשוב להשפיע בדיבור, אפשר דרך שם לשנות דברים".



    0 תגובות