נתניהו: "עוצמת התמיכה היום בליכוד היא הגדולה ביותר שאני זוכר"

    איתי גדסי No Comments on נתניהו: "עוצמת התמיכה היום בליכוד היא הגדולה ביותר שאני זוכר"

    ראש הממשלה לשעבר נתניהו ערך שידור חי עם תומכיו והבהיר כי לו יתקיימו בחירות הליכוד ינצח בענק. בליכוד תקפו את בנט על אמירתו כי אינו מתנצל על כלום, "אז הוא לא למד שום לקח ואין לו שכל גם להצטער"

    צילום: פלאש 90
    13:14
    28.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on ה'מתכון' של האור החיים למנוחת הנפש | הרב צבי אריה אדלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה לשעבר נתניהו הערב (שני) בשידור חי לעשרות אלפי תומכיו התייחס לשאלת הניצחון בבחירות הבאות לממשלה ואמר, "אנחנו רוצים בחירות עכשיו ואין לי ספק שנכריע ונשיג יותר מ-61 כי יש התנגדות אדירה לממשלת ההונאה הזאת".

    נתניהו סיפר על התגובות בשטח ותקף את בנט, "התגובות של הציבור עצומות. אף אחד כבר לא קונה את ההונאה של בנט ושקד וגדעון סער לא עובר את אחוז החסימה, לכן אין לי ספק שננצח בענק. עוצמת התמיכה היום בליכוד היא הגדולה ביותר שאני זוכר" ציין ראש הממשלה לשעבר.

    התוך כך, בישיבת סיעת ימינה על ששת חבריה אמר ראש הממשלה בנט כי אינו מתנצל ולו לרגע על מעשיו, "אני לא מתנצל כי אין לי על מה. לא שיניתי את הערכים שלי. אף אחד מאיתנו לא עשה זאת".

    הליכוד מסר בתגובה: "אחרי שבנט גנב את הבחירות האחרונות ושיקר לכל בוחריו, היום הוא אומר שאין לו כוונה להתנצל. על זה אמר אריק אינשטיין: ״הוא לא שמע מה שאמרו לו, לכן היום הוא בעסק ביש… אז הוא לא למד שום לקח ואין לו שכל גם להצטער".



    0 תגובות