מיכאלי רוצה לשנות סדרי עולם: "יום אחד נצטרך לשחרר את הכותל שוב"

    איתי גדסי No Comments on מיכאלי רוצה לשנות סדרי עולם: "יום אחד נצטרך לשחרר את הכותל שוב"

    השרה מירב מיכאלי התלוננה כי הכותל נראה כמו בית כנסת חרדי ועל הממשלה לשנות זאת. לדבריה לא מספיק רחבה נפרדת לרפורמים אלה צריך לשחרר את הכותל שוב. בתגובה אמר ח"כ קרעי, "היא תצטרף לפרעה ולאנטיוכוס, לסנחריב ולצאר ניקולאי, לאיזבל ולאיזבלה, ולכל שונאי היהדות לאורך הדורות"

    אילוסטרציה צילום: Olivier Fitoussil/Flash90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ממשלת השנאה והרס הדת: בשדולה של הדת הרפורמית בכנסת המכונה השדולה לחופש הדת, יו"ר העבודה מירב מיכאלי דיברה בבוטות ובחומרה כנגד התנהלות הדתית בכותל המערבי, לדבריה, "לא צריך להשתדל בעניינו של הכותל רק ליהדות התפוצות, העובדה שרוב אזרחי ישראל התרגלו לעובדה שהכותל המערבי הוא סוג של בית כנסת חרדי היא קלקול שבטעות גדולה ייסודו, ולכן לא מספיק לעשות רחבה שוויונית יום אחד נצטרך לשחרר את הכותל שוב".

    חה"כ ד"ר שלמה קרעי, אמר בתגובה לדברי מירב מיכאלי על "שחרור הכותל", "מיכאלי רוצה לפתוח במלחמת ששת הימים כנגד התורה והחרדים. היא תצטרף לפרעה ולאנטיוכוס, לסנחריב ולצאר ניקולאי, לאיזבל ולאיזבלה, ולכל שונאי היהדות לאורך הדורות. הם נכשלו ונזכרים לדראון עולם והיא תזכה למקום של חרפה בפח האשפה של מהרסי ומחריבי היהדות. ממשלת האחים המוסלמים. בושה וחרפה".

    ח"כ מיכל וולדיגר אמרה, "‏השרה מיכאלי מתייחסת לבני עמה, כאויבים. אין דרך אחרת להבין את דבריה בשדולת "חופש הדת" – "נצטרך לשחרר את הכותל שוב". ממי שאמרה שהפגנה נגד נתניהו חשובה מתפילה בכותל – לא נשמע הטפת מוסר".



    0 תגובות