בימינה הודיעו על שיתוף פעולה מוניציפאלי, בבית היהודי הכחישו

    איתי גדסי No Comments on בימינה הודיעו על שיתוף פעולה מוניציפאלי, בבית היהודי הכחישו

    "הבית היהודי נערכת להעמיד מועמדים מטעמה באופן עצמאי נכון להיום, בין 'הבית היהודי' ל'ימינה' לא קיים כל שיח על העמדת מועמדים משותפים לזירה המוניציפלית ועל כן הפרסום שהוציאו אנשי ימינה אינו נכון"

    בנט צילום: פלאש 90
    13:20
    22.04.24
    אתר קול חי No Comments on "כולנו מסובין": סדר פסח מוזיקלי עם מוישי רוט וחברים • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במפלגת "הבית היהודי" מפרסמים היום (שני) הכחשה להודעת מפלגת 'ימינה' על הקמת מטה משותף לקראת הבחירות לרשויות המקומיות. "הבית היהודי נערכת להעמיד מועמדים מטעמה באופן עצמאי נכון להיום, בין 'הבית היהודי' ל'ימינה' לא קיים כל שיח על העמדת מועמדים משותפים לזירה המוניציפלית ועל כן הפרסום שהוציאו אנשי ימינה אינו נכון", מסרו במפלגה.

    כאמור, מוקדם יותר הוציאו במפלגת ימינה הודעה לפיה מפלגת ימינה הקימה מטה מוניציפאלי בראשו תעמוד שרת הפנים, איילת שקד. על פי ההודעה, בצוות המטה יהיו שותפים שר הדתות מתן כהנא, יו״ר הקואליציה, ח״כ עידית סילמן, יו״ר סיעת ימינה, ח״כ ניר אורבך ומנכ״לית המפלגה סטלה ויינשטיין.

    בהודעה נמסר כי "כחלק מתכנית העבודה לבניית השטח של ימינה, תמנה המפלגה נציגים ונציגות מוניציפאליים בכל הערים והמועצות ביחד עם חגית משה והפורום המוניציפאלי של הבית היהודי". מה שכאמור הוכחש על ידי מפלגת הבית היהודי.

    עוד מסרו בימינה: "מטרת ההערכות המוקדמת של המפלגה היא להריץ ראשי ערים במספר מקומות מרכזיים, לצד עשרות חברי וחברות מועצה בבחירות המקומיות ב-2023, בכל רחבי הארץ".



    0 תגובות