ח"כ מוסי רז: "סילמן הייתה ימין קיצוני, היום היא ימין לגיטימי"

    מהדורת הבוקר No Comments on ח"כ מוסי רז: "סילמן הייתה ימין קיצוני, היום היא ימין לגיטימי"

    ח"כ מוסי רז בשיחה עם 'קול חי': "אנחנו מעדיפים ממשלת ימין כמו עכשיו, מאשר ממשלה עם הצאצאים האידיאולוגיים של… אתם יודעים מי…" | "מבחינתנו נעשה הכל כדי שהציונות הדתית (המפלגה) לא תהיה בממשלה"

    מוסי רז צילום: פלאש 90
    10:34
    28.03.24
    הרב אייל אונגר No Comments on יש דם ביצים שמותר? הרב אייל אונגר בשיעור מפתיע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: פלאש 90

    ח"כ מוסי רז ממרצ שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר והתייחס לבנייה בהתנחלויות: "הבנייה בהתנחלויות בהחלט מסכנת את הממשלה", אמר רז והוסיף "ממשלת ימינה לא סופרת אותנו".

    לדבריו "הבנייה הזו פוגעת בביטחון המדינה. אנשים כבר נהרגו בגלל ההתנחלויות וצריך להפסיק כבר עם הדבר הזה – לשלוח אנשים לגור מחוץ לישראל. זה ההפך מציונות".

    להערת המראיין שמפלגת העבודה היא זו שהקימה את ההתנחלויות, ענה רז: "נכון, זהו כתם שחור בל ימחה. אנחנו לא אותו שמאל. אני שמח שמפלגת העבודה התפכחה אבל זה בהחלט כתם שחור בעברה".

    הוא נשאל מדוע הם יושבים בממשלה כל כך ימנית – כפי שהוא טוען שהיא: "אנחנו מעדיפים ממשלת ימין כמו עכשיו, מאשר ממשלה עם הצאצאים האידיאולוגיים של אתה יודע מי…", ענה רז כשכוונתו לדבריו של יו"ר יש עתיד על צאצאיו האידיאולוגיים של רוצח ראש הממשלה רבין, יגאל עמיר – שיושבים בכנסת.

    לשאלת המראיינים, שהרי חברת הקואליציה עידית סילמן הייתה שותפה פוליטית של אותם חברי כנסת, ענה רז: "זה לא מהצד שלי שרדפו אנשים בגלל מישהו שהצטלמו איתו" (כשכוונתו לעניין העוזרת של ח"כ בן ברק שהצטלמה עם תומכי טרור ועוררה סערה בימין).

    בנוסף, הוא ענה: "אז מה אם היא הייתה איתם? אמרנו שגם העבודה הקימה התנחלויות פעם. אנשים מתפכחים". הוא הדגיש: "סילמן לא שמאל אבל היא ימין לגיטימי".

    עוד אמר רז בריאיון: "מבחינתנו נעשה הכל כדי שהציונות הדתית (המפלגה) לא תהיה בממשלה".

    הוא נשאל מהו הקו האדום שבו הם יפרשו מהממשלה בגלל בנייה בהתנחלויות: "הקו האדום הוא שאנחנו לא נשרטט קווים אדומים בתקשורת". במענה לשאלה בשם איזה ערך הם יושבים בממשלה כל כך ימנית לטענתם, ענה: "הערך האחר הוא למנוע מהימין הקיצוני ממשלה".



    0 תגובות