קרעי: "אם שקד תפיל את הממשלה – יהיה לה מקום בליכוד"

    מהדורת הבוקר No Comments on קרעי: "אם שקד תפיל את הממשלה – יהיה לה מקום בליכוד"

    ח"כ קרעי בשיחה עם 'קול חי': "לאיילת שקד אין עתיד פוליטי, ואנחנו מוכנים לשלם מחיר ולקבל אותה בחזרה. למרות מה שעשתה, אם היא תפיל את הממשלה – יהיה לה מקום של כבוד בליכוד"

    ח"כ שלמה קרעי צילום: פלאש 90
    13:20
    22.04.24
    אתר קול חי No Comments on "כולנו מסובין": סדר פסח מוזיקלי עם מוישי רוט וחברים • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: פלאש 90

    ח"כ שלמה קרעי מתייחס הבוקר (שני) לדיווח לפיו ח"כ עידית סילמן בודקת אפשרות להשתלב במפלגת יש עתיד לקראת הבחירות הבאות. "המרחק כבר באמת לא גדול, לא מיש עתיד וגם ולא ממרצ. אחרי שהם הקימו ממשלה עם מפלגות פוסט ציוניות שרוצות להפוך אותנו למדינת כל אזרחיה, כבר אין משמעות לאיפה היא יושבת".

    בשיחה עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר, הוסיף קרעי: "וגם מהצד השני – אתה רואה מפלגות שרוממות הדמוקרטיה בגרונם ופתאום אין להם בעיה עם מתן סמכות לשוטרים לבצע חיפושים ללא צו בימ"ש ועוד – אלו דברים שאם הימין היה עושה כיכר רבין הייתה מלאה עכשיו במפגינים".

    הוא נשאל על החרמת הוועדות: "אני נמצא יום ולילה בוועדות", ענה קרעי והסביר: "גם בלי להיות חבר בוועדה אתה יכול לעשות כמעט הכל חוץ מלהצביע. והרי אם נהיה חברים בוועדות גם ככה האצבע שלנו לא תהיה שווה כלום בגלל שהם סידרו לעצמם רוב מיוחס".

    עוד אמר קרעי בריאיון: "לאיילת שקד אין עתיד פוליטי, ואנחנו מוכנים לשלם מחיר ולקבל אותה בחזרה. למרות מה שעשתה, אם היא תפיל את הממשלה – יהיה לה מקום של כבוד בליכוד".



    0 תגובות