שקד הציגה עצמה כימנית ובליכוד תקפו: "שקד מצליחה לשקר אפילו יותר מבנט"

    איתי גדסי No Comments on שקד הציגה עצמה כימנית ובליכוד תקפו: "שקד מצליחה לשקר אפילו יותר מבנט"

    איילת שקד הציגה את עצמה כי מי ששומרת על האידיאולוגיה שלה למרות שהקימה ממשלה עם האחים המוסלמים וכעת גם תלויה בהם פוליטית. שקד אמרה כי ההסדרה הלא חוקית של הבדואים בנגב הייתה גם בממשלות הקודמות – בליכוד תקפו

    לפיד ועבאס בסיור בנגב לקראת העברת החוק צילום: פלאש 90
    16:24
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on תעלומה: מי פרץ לדף הבית של להיטי אברהם פריד?

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שרת הפנים איילת שקד אמרה הערב (ראשון) בריאיונות לתקשורת כי היא תישאר בממשלה גם תחת לפיד, "אם הממשלה תהיה טובה אשאר שרה תחת לפיד כראש ממשלה". שקד טענה בריאיון כי למרו שהקימה ממשלה עם האחים המוסלמים ובגיבוי של תומכי טרור לטענה היא לא שינתה את דעותיה הימניות.

    שקד התייחסה ליישוב אביתר שהוצא על יושביו עד לסקירת הקרקע שברקע נשמעים דיבורים נחרצים כנגד חזרת המתיישבים למקום משרי ממשלה, לדבריה, "הקמת אביתר תצא לפועל , כל מי שהתחייב יקיים את ההבטחה".

    על החוק האיראני סירבה שקד להבהיר איך תצביע אך אמרה, "אני נגד חוק נתניהו כי לא צריך לתת עוד כוח למערכת המשפט. אחרי העברת התקציב נחליט בסיעה מה לעשות".

    שקד התייחסה להסדרת היישובים הבדואים הלא חוקיים על ידי הממשלה והזרמת חשמל לבתים בלתי חוקיים בנגב ואמרה: "ממשלות קודמות עשו אותו דבר בלי להיות תלויות ברע"מ".

    מהליכוד נמסר בתגובה לאיילת שקד: "איילת שקד מצליחה לשקר אפילו יותר מבנט. שקד הונתה את בוחריה ונכנסה לממשלה עם מרצ, רע״מ ולפיד בניגוד לכל הבטחותיה ולכל כאבי הבטן. ממשלות הליכוד בנו פי 2 יותר ביהודה ושומרון גם תחת לחץ בינלאומי כבד. שקד ובנט משקרים ללא הפסקה – אתמול, היום ומחר".



    0 תגובות